خبرگزاری کار ایران

امیدوارم وزیر ورزش وضعیت تیم ملی را بهبود ببخشد

پژمان منتظری: اگر پزشکان تایید کنند برای تیم ملی بازی می‌کنم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم با آمدن وزیر ورزش جدید تغییراتی ایجاد و شرایط تیم ملی عوض شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پژمان منتظری درباره اردوی تیم ملی پیش از بازی با سوریه گفت: در ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی این بار با سوریه بازی داریم اما هنوز تیم کامل نشده و بازیکنان کم کم اضافه می‌شوند. از دیروز هم استارت کار را زده‌ایم و شرایط بد نیست. منتظر بقیه بازیکنان هستیم.

وی درباره بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم گینه نو اظهار داشت: بعد از همه مشکلاتی که پیش از این داشتیم و باید بگویم که این مشکلات را در ادامه نیز خواهیم داشت انجام این بازی دوستانه اتفاق خوبی است چرا که ما دو بازی دوستانه مقابل تایلند و عراق داشتیم که لغو شد و انجام این بازی دوستانه از نداشتن بازی تدارکاتی بهتر است. به هر حال این بازی دوستانه می‌تواند برای جوان‌ها بازی خوبی باشد.

منتظری درباره شرایط خودش هم گفت: 10 روزی است که تمریناتم را با الاهلی شروع کردم و در چمن تمرین می‌کنم. الان هم زیر نظر پزشکان تیم ملی تست می‌دهم و اگر شرایط بازی داشتم که در اختیار تیم ملی خواهم بود.

وی در خصوص زمین تمرین تیم ملی هم افزود: امیدوارم وضعیت و شرایط تمرینی، اردویی و شرایط تجهیزات با آمدن وزیر جدید تغییر پیدا کند. شینده‌ام او علاقمند به ورزش است. واقعا زمین تمرین‌های ما برای شخصیت تیم ملی خوب نیست. به هر کشوری که بروید می‌بینید زمین بازی بهتری دارند.

وی با اشاره به اختلاف کی‌روش و عابدینی گفت: این مشکلات مطمئنا جلوی پیشرفت تیم ملی را می‌گیرد. اگر این تفکرات عوض شود اختلاف آقای کی‌روش و عابدینی نیز خاتمه پیدا می‌کند؛ چرا که در نهایت، تیم ملی ضرر می‌کند. آقای کی‌روش فقط برای تیم ملی زحمت می‌کشد. 4 سال پیش مقابل لبنان باخت شدیدی داشتیم. من بازی سوریه و قطر را دیدم. باید بگویم که سوریه بهتر بود و چند موقعیت گلزنی داشت. قطر تنها موفق شد یک موقعیت پنالتی درست کند. بنابراین بازی با سوریه بازی آسانی نیست و تیم ملی به حمایت نیاز دارد.

کد خبر : ۴۲۵۰۶۱