خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با ایلنا:

گودرزی وزیر عکس‌العملی بود/ امیدوارم به فوتبال به عنوان یک ورزش ویژه نگاه نشود

رییس اسبق سازمان تربیت‌بدنی اعتقاد دارد انتخاب سلطانی‌فر اتفاق مثبتی برای وزارت ورزش است.

مهندس مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس اسبق سازمان تربیت‌ بدنی انتخاب سلطانی‌فر به عنوان وزارت ورزش را مثبت ارزیابی کرد و به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ چالش‌های سلطانی‌فر نیاز به گفتن من ندارد و  مشخص است. همه از این چالش‌ها مطلع هستند. انشاالله آقای سلطانی‌‌فر کار را جلو می‌برند و مشکلات را حل می‌کنند.

هاشمی‌طبا در مورد تفاوت‌های گودرزی و سلطانی‌فر گفت: آقای گودرزی مدیری عکس‌العملی بودند. اگر کسی چیزی به ایشان می‌گفت فوری عکس‌العمل نشان می‌داد که این موضوع برای مدیری در این سطح مناسب نبود. از این نظر فکر می‌کنم تفاوت وجود داشته باشد.

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی در مورد نگاهی که گودرزی به فوتبال داشت، و برخی معتقدند او وزیری ضد فوتبال بود، گفت:‌ به اعتقاد من او ضد فوتبال نبود. اگر ضد فوتبال بود استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار می‌کرد. امیدوارم در زمان آقای سلطانی‌فر به فوتبال به عنوان یک ورزش ویژه نگاه نشود.

وی ادامه داد:‌ ورزش ما فقط فوتبال نیست. به خصوص اینکه ورزش ما فقط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست. بعضی تئوری‌شان این است که اتفاقا این دو باشگاه را خیلی مورد توجه قرار بدهند. برای اینکه این دو تیم هواداران زیادی دارند.

 

کد خبر : ۴۲۵۰۶۵