خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: هدف‌مان قهرمانی است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است که بازی اول در هر تورنمنتی سختی‌های خاص خود را دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره بازی روز گذشته مقابل آمریکا گفت: بازی بسیار خوبی را مقابل آمریکا پشت سر گذاشتیم و باتوجه به اینکه بازی اول در هر تورنمنتی سختی‌های خاص خود را دارد، ما نیز شرایط دشواری را داشتیم و کسب پیروزی مقابل آمریکا بسیار لذتبخش بود.

وی ادامه داد: در وقت اول مسابقه، بازی گره خورده بود و با همت و تلاش بازیکنان در نهایت پیروز میدان شدیم. البته زمین بازی شرایط مناسب و استانداردی از نظر ماسه نداشت و این امر کار ما را سخت‌تر کرده بود.

احمدزاده درباره بازی دوم تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اظهار داشت: امروز با تیم ملی مصر بازی داریم. از نظرم با کسب پیروزی در بازی اول برای بازی امروز با یگدیگر هماهنگ‌تر خواهیم بود و به‌طور کلی بازی راحت‌تری را پیش‌رو داریم، اما این را هم می‌دانیم که مصری‌ها به شدت فیزیکی هستند و تا دقایق پایانی مسابقات به تلاش خود ادامه می‌دهند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی هدف از حضور در این دوره از بازی‌ها را تکرار عنوان قهرمانی در سال 2013 دانست و گفت: امیدوارم با هدایت کادرفنی، همت و تلاش بازیکنان و لطف خدا این امر محقق شود.

 

کد خبر : ۴۲۵۲۳۵