خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: باید برای پورحیدری دعا کنیم/ امیدوارم آرمیده روی سکوی المپیک برود

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۵۵۸

وزیر ورزش و جوانان پس از عیادت از پیشکسوت باشگاه استقلال اعلام کرد که مراحل پزشکی مورد نیاز در خصوص او در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، امروز (پنجشنبه) از منصور پورحیدری، پیشکسوت استقلال، ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر تیم نوجوانان کشورمان و فرزند بهزاد غلامپور، دروازه‌بان اسبق تیم ملی که در بستر بیماری هستند، عیادت کرد.

سلطانی‌فر پس از عیادت از منصور پورحیدری گفت: برای سلامتی آقای پورحیدری دعا می‌کنم. او محبوب استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها است.

وی سپس در گفت‌وگویی اظهار داشت: ایشان شرایط ویژه‌ای دارد و همه چیز تحت نظارت است. خودش باید به لحاظ مقاومت بدنی دوام بیاورد تا از این مراحل عبور کند. ما هم باید دعا کنیم، چون کارهای پزشکی و مراحل مورد نیاز پزشکی در حال انجام است و از من و شما کاری جز دعا بر نمی‌آید. دکتر نوروزی هم در فدراسیون پزشکی هر کاری که برای درمان نیاز باشد، انجام می‌دهد و در کنار آن خود ما فقط باید دعا کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ملاقات از ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر نوجوان کشورمان هم به او گفت: امیدوارم به زودی سلامتی خود را به دست بیاورید و روزی بر سکوی المپیک حاضر شوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز