خبرگزاری کار ایران

ترابیان: با تایید کمیته فنی و کمیته فوتسال، کادر فنی زیر 20 سال فعالیتش را آغاز می‌کند

رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتسال درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال و عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتسال درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال گفت: پس از مشخص شدن سرمربی این تیم، صانعی کادر خود را برای آغاز تمرینات تیم ملی معرفی کرد که پس از بررسی و با تایید کمیته فنی و توسعه و کمیته فوتسال، کادر فنی این تیم فعالیت‌های خود را شروع می‌کند.

وی در ادامه درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بسیاری از دوستان معقتد بودند که با تغییر سرمربی تیم ملی ،فوتبال ساحلی سقوط می‌کند اما عملکرد کمیته فنی و توسعه و دپارتمان فوتبال ساحلی باعث شد تا بار دیگر شاهد افتخار آفرینی ملی پوشان در این رشته و در میادین بین المللی باشیم. کمیته فنی و توسعه بخاطر تشخیصی که بابت تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی داد باعث شد تا امروز نتیجه آن را ببینیم. امروز یکی از افتخارات مربی بی ادعا، بی‌حاشیه و کار بلد این است که شاهد حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در مرحله فینال رقابت‌های جام بین قاره‌ای باشیم. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان به این خود باوری رسیده‌اند که با تلاش و پشتکار می‌توانند افتخار آفرین باشند و رقابت تنگاتنگ با تیم‌های بزرگی مانند روسیه و تاهیتی نشان از این خودباوری می‌دهد.

وی در پایان درباره برگزاری دیدار فینال ایران برابر برزیل گفت: هم اینکه ملی پوشان تا مرحله فینال بالا آمده اند، خود افتخار بزرگی است. بازی برابر برزیل که یکی از قدرت‌های فوتبال ساحلی محسوب می‌شود، کادر دشوار، بسیار سخت و حساس است. برد و باخت در این دیدار اصلا مهم نیست چرا که شایستگی ملی پوشان در دیدارهای سخت را شاهد بوده‌ایم. امیدوارم موفقیت‌های فوتبال ساحلی در سطح بالای جهانی ادامه دار باشد و با تلاش و پشتکار بتوانیم این سطح فوق العاده را در جهان حفظ کنیم. 

 

کد خبر : ۴۲۵۹۰۰