خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: حضور در فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی افتخار بزرگی است

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان گفت: تاهیتی را با غیرت مثال زدنی بازیکنان شکست دادیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن عبداللهی در ابتدا درخصوص بازی شب گذشته مقابل تاهیتی گفت: بازی مقابل تاهیتی بسیار سخت و فرسایشی بود و تا ثانیه‌های پایانی نیز احتمال تغییر نتیجه وجود داشت.

وی ادامه داد: تیم تاهیتی عملکردی کاملا متفاوت از بازی دوستانه‌ای که برابر هم داشتیم را به اجرا گذاشت که دلیل اصلی آن تلاش بازیکنان این تیم برای حضور در فینال مسابقات بود. به هرحال رقابت با تیم‌های برتر جهان و حضور در فینال مسابقات افتخار بزرگی برای هر تیمی محسوب می‌شود که شب گذشته با بازی غیرتمندانه بازیکنان به آن دست پیدا کردیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درخصوص آخرین وضعیت خود گفت: در اواسط بازی مقابل تاهیتی از ناحیه ران چپ ضربه ای به من وارد شد که البته امیدوارم با تلاشی که کادرپزشکی انجام داده برای بازی امشب مقابل برزیل مشکلی نداشته باشم. البته درد ناشی از مصدومیت ما را از رسیدن به هدفمان دلسرد نمی‌کند و در این بازی تحت هر شرایطی همه تلاش خود را انجام خواهم داد.
عبدالهی در پایان بازی مقابل برزیل را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: بازی مقابل برزیل همیشه سختی های خاص خود را دارد. بخصوص که در فینال مسابقات رو در روی هم قرار گرفته‌ایم اما این اطمینان را می دهم که همه بازیکنان بهترین نمایش خود و تاکتیک‌های مورد نظر کادرفنی را به اجرا خواهند گذاشت. امیدوارم با پیروزی و کسب قهرمانی دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۵۹۸۴