خبرگزاری کار ایران

جباری به دیدار دوستانه الاهلی برابر تیم ملی عراق می‌رسد

بازیکن ایرانی الأهلی قطر به شرایط بازی رسیده است و می‌تواند در دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال عراق به میدان برود.

به گزارش ایلنا، الأهلی قطر قرار است در دیداری دوستانه پنج‌شنبه همین هفته به مصاف تیم ملی فوتبال عراق برود. یک روزنامه قطری نوشت که مجتبی جباری، بازیکن ایرانی الأهلی که چند هفته‌ای است به خاطر آسیب دیدگی نتوانسته به میدان برود به شرایط بازی رسیده و به احتمال خیلی زیاد در دیدار دوستانه برابر تیم ملی عراق به میدان خواهد رفت.

جباری یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان الأهلی به شمار می‌آید و غیبت او در چند دیدار اخیر این تیم قطری باعث شد تا نتایج بدی به دست آورد و در نهایت لوکا بوناچیچ هم از کار برکنار شود و جای خود را به یوسف آدم بدهد.

بازیکن ایرانی الأهلی سه سال است که در این تیم بازی می‌کند. قرارداد این بازیکن با این تیم قطری با پایان فصل جاری تمام خواهد شد و به احتمال خیلی زیاد او به لیگ ایران برخواهد گشت.

این روزامه قطری درباره وضعیت پژمان منتظری هم نوشت: منتظری در تمرین الأهلی حضور دارد و مراحل درمان خود را پشت سر می‌گذارد. او به احتمال خیلی زیاد بعد از تعطیلات زمستانی به شرایط بازی خواهد رسید. البته بازی کردن او بستگی به نظر سرمربی تیم دارد چرا که الأهلی پیش از این بازیکن بحرینی را جایگزین منتظری کرده است و این بازیکن ایرانی برای بازگشت به ترکیب الأهلی نیاز به چراغ سبز سرمربی تیم دارد.

 

کد خبر : ۴۲۶۱۴۹