خبرگزاری کار ایران

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندوی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

مهاجرت خدابخشی کذب محض است/ دوپینگ تکواندوکار ایرانی هنوز قطعی نیست

مدیر تیم‌های ملی تکواندو گفت: متاسفانه عده‌ای در مورد مهاجرت خدابخشی صحبت می‌کنند که این خبر کذب است و به هیچ وجه صحت ندارد.

غلامحسین ذوالقدر، مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندوی ایران در خصوص آخرین وضعیت مهدی خدابخشی که به دلایلی در اردوهای تیم ملی غایب است، به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی دو تکواندوکاری که در المپیک برابر حریفان خود شکست خورده بودند و از دست یابی به مدال بازماندند توانستند با ریکاوری‌ وضعیت خود را برای بازگشت به اردوهای تیم ملی محیا کنند اما روحیه ورزشکاران با هم متفاوت است. در

وی یادآور شد: در تماسی که با مهدی خدابخشی داشتیم او دلیل غیبت خود را شوک حاصله از المپیک عنوان کرده بود. با این وجود در آینده مهدی خدابخشی به تیم ملی باز می‌گردد.

او ادامه داد: متاسفانه عده‌ای در مورد مهاجرت خدابخشی صحبت می‌کنند که این خبر کذب است و به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد.

رئیس تیم‌های ملی تکواندو در خصوص خبر محرومیت یکی از تکواندوکاران ایران به دلیل دوپینگ گفت: این خبر هنوز قطعی نشده است و ما در تلاش هستیم که چنین اتفاقی پیش نیاید. ماده مصرف شده تنها جنبه درمانی داشته و اصلا نیروزا نبوده است.

وی افزود: متاسفانه پزشکی که این دارو را تجویز کرد، کم تجربه بود و ورزشکار مورد نظر هم اطلاع نداشت که باید یک ماه قبل این موضوع را به مسئولان اطلاع دهد.

کد خبر : ۴۲۶۱۹۴