خبرگزاری کار ایران

شهریاری: نتایج نفت با همدلی و تلاش مضاعف می‌تواند تداوم داشته باشد

در نشست سرپرست باشگاه نفت تهران با سرمربی و سرپرست تیم مسائل مختلف تیم فوتبال بزرگسالان بررسی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، حسین شهریاری، سرپرست باشگاه نفت پس از جلسه با محسن خلیلی درباره مسائل مختلف مربوط به تیم فوتبال جلسه یک ساعته‌ای با علی دایی، سرمربی تیم نفت داشت.

شهریاری درباره این نشست اظهار داشت: با توجه به تعطیلی و وقفه ایجاد شده در رقابت‌ها و برنامه‌های مدنظر کادر فنی، جلسات جداگانه‌ای با آقایان دایی و خلیلی داشتیم. در این دو نشست درباره مسائل مختلف مربوط به تیم و برنامه‌های آتی گفت‌وگو شد و با توجه به برنامه‌های مدنظر آقای دایی که به باشگاه ارائه شد اقدام خواهیم کرد. در مجموع جلسات بسیار خوبی برگزار شد و مسائل و برنامه‌های مدنظر کادرفنی دریافت شد و درباره مسائل مختلف مربوط به تیم طی روزهای گذشته و برنامه‌های آتی صحبت کردیم.

شهریاری در ادامه خاطر نشان کرد: باشگاه نفت به‌واسطه واگذاری به بخش خصوصی ایام سرنوشت ساز و مهمی را طی چهار ماه گذشته طی کرده اما با تصمیمات خوبی که مالک باشگاه اتخاذ کرد و همچنین همدلی و زحمات کلیه عوامل باشگاه و تیم، نتایج خوبی کسب شده و انشاالله با تلاش همه جانبه و مضاعف همه این نتایج می‌تواند تداوم داشته باشد.

سرپرست باشگاه نفت گفت: امیدوارم برخی موانع و دغدغه‌ها هرچه زودتر مرتفع شود تا مالک باشگاه با آسودگی خاطر هرچه بیشتر نسبت به اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و بلندت مدت خود اقدام نموده و آنها را وارد فاز اجرائی کنند. جا دارد ضمن تشکر از مالک باشگاه از تلاش‌های بی‌وقفه کادر فنی و بازیکنان تیم تقدیر و تشکر کنم. آقای دایی در رأس مجموعه تیم با اتخاذ تصمیمات مناسب و تأثیرگذار در نقل‌وانتقالات و تدابیر کارساز در طول فصل توانستند در کنار زحمات دستیاران‌شان، بازیکنان و کلیه اعضای تیم، باشگاه نفت را در جمع مدعیان قرار دهند. امیدواریم که در سایه همدلی‌ها و تلاش همه جانبه اعضای تیم، این نتایج تداوم داشته باشد و نهایتاً مایه سربلندی شود.

به گزارش تسنیم، علی دایی سرمربی، نفت تهران که تیمش در آخرین بازی‌اش نساجی مازندران را در جام حذفی شکست داد، چند روزی به شاگردانش استراحت داد. قرار است دور جدید تمرینات تیم نفت از دو روز دیگر آغاز شود و شاگردان علی دایی از روز سه‌شنبه استارت خواهند زد. این تیم در مرحله بعدی جام حذفی میزبان شهرداری فومن خواهد بود.

 

کد خبر : ۴۲۶۳۲۷