خبرگزاری کار ایران

میرشمسی:‌ قدرت برزیل بیشتر از ما بود/ باید این فاصله را کم کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: نمی‌توانیم بگوییم در فینال و مقابل برزیل شرمنده شدیم چراکه قدرت این تیم از ما بیشتر است.

به  گزارش ایلنا،‌ میرشمسی سرمربی تیم فوتبال ساحلی درباره عملکرد این تیم در جام بین قاره‌ای گفت: مردم بازی های ما را دیدند و آنها می‌توانند بهتر قضاوت کنند اما ما نسبت به دوره قبل بهتر بودیم و توانستیم تاهیتی و روسیه را که ما را برده بودند شکست دهیم اما در فینال نمی‌توانیم بگوییم شرمنده شدیم چراکه قدرت برزیل بیشتر از ما بود و ما باید سعی کنیم این فاصله را کمتر کنیم.

وی درباره عملکرد مربیان ایرانی در تیم‌های مختلف ملی و موفقیت‌هایی که کسب کردند، اظهار داشت: قبل از من اوکتاویو در تیم فوتبال ساحلی بود که افتخارات زیادی داشت و ادامه کار برای من سخت و سنگین بود اما اسکلت‌بندی تیم را حفظ کردیم و اجازه ندادیم خدشه‌ای به تیم وارد شود و امیدوارم مربیان ایرانی بتوانند این چرخه را کامل کنند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی درباره نبود امکانات و برنامه‌های بعدی تیم فوتبال ساحلی اظهار داشت: مواردی که مربوط به کار ما می‌شود انجام شد و اردوهایی برگزار کردیم که می‌خواستیم و درباره بقیه موارد دپارتمان باید پاسخگو باشد اما ما بازی‌های مقدماتی جام جهانی را داریم که احتمالا در ایران انجام می‌شود و امیدوارم سربلند بیرون بیاییم.

 

کد خبر : ۴۲۶۳۶۲