خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌‌فر: سید حسن خمینی یکی از حامیان و دوستداران ورزش است

وزیر ورزش و جوانان گفت: می‎خواهیم به گونه‎ای حرکت کنیم و برنامه‌های‌مان را پیش ببریم که از ظرفیت‎های دستگاه‎های دیگر هم استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در مراسم تجدید میثاق مسئولان ورزش کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره) در مرقد امام راحل، در حضور سید حسن خمینی اظهار داشت: از حجت‎الاسلام خمینی تشکر می‌کنم که جمع حاضر را قبول کردند و در ابتدای راه بنده در وزارت ورزش و جوانان این فرصت را فراهم کردند تا بتوانیم با امام راحل تجدید بیعت کنیم.

وی ادامه داد: سید حسن خمینی یکی از حامیان و دوستداران ورزش است و بنده همیشه از راهنمایی‌های ایشان در امور استفاده کرده‌ام. همچنین از آقای گودرزی نیز به دلیل زحماتی که در دوره‌ی ریاست‌شان انجام داده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم. وی فعالیت‎های خوبی داشت و امیدواریم بتوانیم در مسیر پیش رو سیاست‎های ورزش و جوانان را با جدیت پیش ببریم.

وزیر ورزش و جوانان، گفت: شکل جدید وزارت پس از ادغام، هنوز با مشکلات کمی رو‌به‌رو است. وزارت ورزش وجوانان یک عرصه پر مخاطب است و جوانان کشور مرتبط با این وزارتخانه هستند. باید کارها رو جلو ببریم. شاید برای برخی جوانان، بعضی کارها مهم نباشد. در واقع آنها کارآمدی نظام را در افتخارات ورزشی می‎بینند. به هر حال این شرایط تعهدات ما را سنگین‎تر کرده است. امیدواریم با جمع حاضر در ورزش بتوانیم این بار سنگین را برداریم.

وی ادامه داد: در برنامه پیشنهادی به مجلس دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت را ترسیم کردیم و می‎خواهیم به گونه‎ای این برنامه‌ها را پیش ببریم که از نهاد‌های دیگر نیز استفاده کنیم.

سلطانی‎فر خاطرنشان کرد: انشالله در برنامه‎های آینده، بتوانیم در آینده در مسابقات جهانی و آسیایی، بازی‎های آسیایی و جام جهانی نتایج خوبی را کسب کنیم و به امید خدا صعودی مقتدرانه در فوتبال داشته باشیم. همچنین امیدوارم در المپیک توکیو بهترین نتیجه تاریخ  ورزش را کسب کنیم. خوشبختانه در روزهای اخیر چند افتخار از جمله در ووشو و فوتبال ساحلی کسب شده است. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. البته حادثه تلخی هم داشتیم. فوت منصور پورحیدری ناراحت کننده بود. امیدواریم روز به روز دستاوردهای بیشتری داشته باشیم.

 

کد خبر : ۴۲۶۶۰۶