خبرگزاری کار ایران

جزئیات درمان ابوالفضل آرمیده از زبان دکتر نوروزی؛ جای نگرانی نیست!

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی روند درمان ابوالفضل آرمیده قهرمان تیم ملی کشتی نوجوانان را که در بستر بیماری به سر می‌برد، تشریح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با تاکید بر اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با تعامل نزدیک روند درمان این کشتی گیر را پیگیری می کنند، تصریح کرد: با یک برنامه ریزی خوب و دقیق روند درمان این قهرمان را تحت نظر کارگروهی متشکل از اساتید پزشکی انستیو کانسر بیمارستان امام خمینی (ره) را پیگیری می کنیم.

وی افزود: در این میان با وجود اینکه درمان این بیماری سخت پر مخاطره است، لیکن این کشتی گیر توانمند توانسته است با استقامت خود بر این شرایط غلبه کند که باید از نقش بی نظیر والدین این عزیز در همراهی و دلگرمی به فرزند دلبندشان تقدیر کرد.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: در این رابطه روز گذشته نشستی با دکتر صالحی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد و طی آن آخرین شرایط بیمار و درمان او مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم با توجه به بهره گیری از تمامی امکانات موجود و همچنین تلاش مثال زدنی بیمارستان برای درمان این ورزشکار، هرچه زودتر شاهد بهبود او باشیم.

دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: از عموم علاقه مندان به ورزش و دوستداران این کشتی گیر استدعا داریم با توجه به شرایط خاص این ورزشکار و لزوم رعایت موازین بهداشتی، فعلا از ملاقات حضوری پرهیز کرده و برای سلامتی این کشتی گیر قهرمان دعا کنند.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: از طرفی تنها مراجع رسمی اطلاع رسانی دقیق در خصوص ابوالفضل ارمیده فدراسیون های پزشکی ورزشی و کشتی هستند لذا از این نظر هم درخواست داریم از انتشار هر گونه شایعه و خبر پیرامون وضعیت درمانی این ورزشکار خودداری شود.   

 

کد خبر : ۴۲۶۷۱۵