خبرگزاری کار ایران

تاج: برنده واقعی بازی ایران - کره جنوبی هواداران بودند

نشست خبری کارلوس کی‌روش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که برنده واقعی بازی ایران و کره جنوبی در شب عاشورا هواداران بوده‌اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشست جمعیت حامیان هوادار فوتبال اظهار داشت: هواداران فوتبال کشور بلوغ و رشد خود را با تمام قدرت و توانایی در مسابقه ایران و کره جنوبی به نمایش گذاشتند و بهتر از هر کسی مأموریت خود را به درستی انجام دادند. آنها با پوشیدن پیراهن‌های سیاه عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) و با عزاداری خود در این روز بزرگ کمال فهم و درک خود را به نمایش گذاشته و به واقع باید گفت سرمایه فوتبال ایران هوادارانی هستند که برنره واقعی این مسابقه بودند.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که باید بهترین وضعیت را برای این هواداران فهیم در استادیوم‌ها مهیا کنیم تا همه این عزیزان در بالاترین شرایط حضور، به استادیوم‌ها بیایند و تیم‌های محبوب خود و به ویژه تیم ملی را تشویق کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه تصریح کرد: من از جانب فدراسیون فوتبال از جمعیت حامیان هوادار فوتبال و تیم‌های ملی که بدون هیچ چشمداشتی و به ویژه در بازی‌های ملی همراه ما و همه هواداران واقعی تیم ملی به تشویق این تیم می‌پردازند، تشکر و قدردادنی می‌کنیم. برنده اصلی آن روز هواداران بودند که این امر نشان از آگاهی آنها نسبت به تمامی اوضاع است.

کد خبر : ۴۲۶۷۸۵