خبرگزاری کار ایران

نصراله سجادی در غرفه ایلنا:

انتخاب سرپرست سرخابی‌ها برعهده هیات مدیره آنها بود/اداره فدراسیون‌ها با سرپرست بد نیست!

سجادی معتقد است اگر سرپرست‌ها وقفه‌ای در ورزش ایجاد نکنند حضورشان در راس فدراسیون‌ها مشکلی ندارد.

نصراله سجادی، معاون وزیر ورزش در بازدید از غرفه ایلنا در خصوص وضعیت اداره فدراسیون ها به شیوه سرپرستی گفت: وقتی آقای گودرزی وزیر ورزش شد 17 فدراسیون به شیوه سرپرستی اداره می شد. بنابراین در دوره آقای گودرزی این تعداد بیشتر نشد. اما بحث دیگر این که اداره فدراسیون ها به شیوه سرپرستی بد نیست. وقتی یک رئیس برکنار شود، اخراج شود، استعفا دهد و... به جای او سرپرست می آورند.

وی افزود: فدراسیون ها با سرپرست ها مشغول به کارشان هستند و وقفه ای در ورزش بوجود نیاورده اند. اگر مشکلی بوجود آورند این مشکل دارد. یک مسیر اداری است که باید طی شود و بعد از آن انتخابات برگزار می شود و سرپرست کنار می رود. ما هم که سعی داشتیم انتخابات ها را برگزار کنیم که نامه کمیته بین المللی المپیک جلوی آن را گرفت. ما هم سعی داریم آن را برطرف کنیم و کارمان را ادامه دهیم.

وی در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که مدت ها به همین شیوه اداره می شود، گفت: بحث سرپرستی فدراسیون ها با باشگاه ها متفاوت است. سرپرست باشگاه ها را هیات مدیره آن ها انتخاب می کنند. آقای افتخاری را هیات مدیره انتخاب کرد. افشارزاده را نیز هیات مدیره استقلال انتخاب کرد و مصوبه آن موجود است.

2

کد خبر : ۴۲۷۰۱۳