خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در این ۹ ماه هم می‌تواند موثر باشد

تاج: با صعود به جام جهانی رکورد جدیدی خواهیم زد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید:: اگر تیم ملی بزرگسالان ایران به جام جهانی 2018 صعود کند اتفاقی می‌افتد که قبل و بعد از انقلاب تکرار نشده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم معارفه مسعود سلطانی‌فر به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان گفـت: ارزیابی من از حضور او با توجه به شناختی که از ورزش دارد مثبت است. امروز هم در هیأت رئیسه این مسئله را بررسی کردیم و فکر می‌کنیم این مسئله به سود فوتبال خواهد بود و با توجه به شرایط نقدینگی فوتبال شاید امیدوار به کمتر شدن مشکلات شویم.

وی در مورد اینکه او فقط 9 ماه در ورزش خواهد بود، تصریح کرد: سلطانی‌فر در این 9 ماه می‌تواند مقدمه‌ای برای آینده باشد. انسان تا وقتی در مسئولیتی هست باید خدمتگذاری کند و می‌تواند در این مدت هم موثر باشد.

تاج در مورد احتمال صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی، تصریح کرد:‌ تیم ملی بزرگسالان نیاز به کمک دارد. این تیم اگر به جام جهانی برود اتفاقی رخ داده که قبل و بعد از انقلاب بی سابقه بوده است که پنج تیم ما راهی جام جهانی شده باشند. این مسئله نیازمند کمک و نگاه ویژه است انتظار ما از سلطانی‌فر این است که یک نگاه ویژه داشته باشد. زمین اول ما 3 ماه دیگر کارش به اتمام می‌رسد و قابل استفاده خواهد بود اما برای زمین دوم نیازمند 5-6 میلیارد پول هستیم.

 

کد خبر : ۴۲۷۴۳۸