خبرگزاری کار ایران

نتایج کسب شده در تور‌ جهانی اتریش قابل پیش‌بینی بود

قارداشی: در تیم ملی پینگ‌پنگ بازیکن سالاری وجود ندارد

رییس فدراسیون پینگ‌پنگ می‌گوید: ما تلاش می‌کنیم تا اعضای تیم ملی را برای رقابت‌های آسیایی و جهانی سال آینده آماده کنیم و حضور آنها در چنین رقابت‌هایی به بالا رفتن سطح کیفی تیم ملی کمک می‌کند.

علی قارداشی، رییس فدراسیون پینگ‌پنگ ایران در خصوص عملکرد ملی پوشان در تور جهانی اتریش، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با‌توجه به اینکه این مسابقات با حضور بهترین‌های پینگ‌پنگ جهان برگزار می‌شد و برای نفرات برتر جوایز نقدی در نظر گرفته بودند، سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود. نتایجی که ملی پوشان ایران به دست آوردند قابل پیش‌بینی بود. ما تلاش می‌کنیم تا اعضای تیم ملی را برای رقابت‌های آسیایی و جهانی سال آینده آماده کنیم و حضور آنها در چنین رقابت‌هایی به بالا رفتن سطح کیفی تیم ملی کمک می‌کند.

او به برنامه‌ریزی برای تیم ملی اشاره و خاطرنشان می‌کند: اردوها و رقابت‌هایی که تیم ملی در آن شرکت می‌کند با مشورت کادرفنی، اسپانسر و در برخی مواقع بازیکنان تیم ملی برنامه‌ریزی می‌شود. در برخی از رقابت‌ها به دلیل تراکم بازی‌ها و عدم آمادگی ملی پوشان با آنها در خصوص اعزام‌ها مشورت می‌شود ولی در نهایت تصمیم نهایی را فدراسیون و کادرفنی می‌گیرند و در تیم ملی به هیچ وجه بازیکن سالاری حاکم نیست و همه اعضای تیم ملی با یکدیگر هماهنگ هستند.

قارداشی در مورد برنامه‌های آینده تیم‌های ملی پینگ‌پنگ می‌گوید: از یکشنبه این هفته به مدت 21 روز اردوی تیم ملی بانوان برگزار می‌شود و پس از آن تیم ملی بانوان ایران برای شرکت در تورنمنت یک هفته‌ای به فنلاند اعزام خواهد شد تا بانوان برای رقابت‌های آینده خودشان را آماده کنند. در تیم‌های پایه هم یک اعزام به قزاقستان داشتم.  تیم ملی نونهالان ایران برای شرکت در طرح جهانی پینگ‌پنگ در آلماتی به سر می‌برد. امیدواریم با این اعزام‌ها پایه تیم ملی بزرگسالان را برای سال‌های آینده محکم‌تر کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۷۸۷۸