خبرگزاری کار ایران

غفوری:‌ 6 هفته دیگر به میادین برمی‌گردم/حواشی داخلی کارمان را سخت می‌کند

مدافع استقلال معتقد است کسر قرارداد بازیکنان حرفه‌ای نیست.

به گزارش ایلنا، ووریا غفوری، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش و اینکه آیا رباط او دچار پارگی شده یا خیر، گفت: متأسفانه مصدومیت من را بزرگ‌نمایی کردند و من در جایی خواندم که گفته شده دوری من از میادین چهار ماه طول می‌کشد.

وی افزود: خبر دوری چهار ماهه‌ من صحت نداشت چون اصلا جراحی نکردم و فقط یک عمل ساده انجام دادم که با مشورتی که با پزشکان استقلال انجام دادم نهایتا بعد از گذشت شش هفته می‌توانم به تمرینات و بازی‌ها برگردم. در این مدت هم با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردم و هرچه از قول من نوشته شده صحت ندارد و از قول خودشان مصاحبه زدند.

مدافع تیم استقلال تأکید کرد: من دو روز پیش مینیسک خارجی خودم را با آتروسکوپی ساده برطرف کردم و مینیسک را خیلی کوچک برش دادند و اصلا جراحی رباط انجام ندادم که گفته شد چهار ماه از میادین دور هستم.

وی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال نیز گفت: متأسفانه اول فصل را اصلا خوب شروع نکردیم ولی در ادامه به شرایط ایده‌آل رسیدیم و فکر می‌کنم اگر چند مصدوم ما به تیم اضافه شوند در کنار روزبه چشمی و خسرو حیدری و بازگشت خودم می‌توانیم در نیم‌فصل دوم تیمی قدرتمند را روانه میدان کنیم.

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است قرارداد بازیکنان استقلال کم شود گفت: من از این موضوع و جزئیاتش هیچ خبری ندارم.

وی در خصوص اینکه اگر قرار باشد از قرارداد بازیکنان کم شود چه نظری دارد، گفت: طرفین باید بنشینند و صحبت کنند و به توافق برسند اما نظر شخصی‌ام این است که حرفه‌ای نیست که قراردادی که بسته شده کسر شود. 

مدافع ملی‌پوش استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در لیگ برتر مدعی است یا جام حذفی، گفت: درست است که در لیگ برتر عقب ماندیم ولی مطمئن باشید می‌توانیم جزء مدعیان باشیم چون اصلا دوست نداریم شرمنده هواداران شویم چون آنها به ما خیلی دلگرمی می‌دهند.

غفوری در خصوص اینکه این روزها از تیم ملی به دلیل مصدومیت دور است، گفت: برایم سخت است که در اردو در کنار بچه‌ها نیستم ولی خدا را شکر تیم ملی به انسجام خوبی رسیده و اگر بازیکنی در ترکیب نباشد مشکلی به وجود نمی آید. فقط امیدوارم این بازی را ببریم تا راه صعودمان به جام جهانی هموارتر شود.

وی در خصوص اینکه چه مسائلی ممکن است برای تیم ملی دردسرساز باشد، گفت: کی‌روش بارها گفته دغدغه اصلی تیم ملی رقبا نیستند و حواشی که در داخل وجود دارد بعضی مواقع سد راه می‌شود. امیدوارم تیم ملی با فراموشی حواشی برای اولین بار بتواند در دو دوره پشت هم به جام جهانی صعود کند.

غفوری در خصوص اینکه آیا بعد از حضور در استقلال در مورد گلی که از فاصله دور به رحمتی زد صحبتی نکرد، گفت: گلی که زدم گل خوبی بود و گل زدن به تیم‌های بزرگ بازیکنان را مطرح می‌کند. بعد از آن گل با کمی تأخیر به استقلال آمدم چون این تیم را از ته قلبم دوست دارم.

کد خبر : ۴۲۷۹۴۶