خبرگزاری کار ایران

کحیل: پیروزی سوریه بر ایران غیرممکن نیست

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال سوریه به سرمربی عقاب‌ها هشدار داد که نباید مقابل ایران بازی صرفاً دفاعی ارائه دهند، چون ممکن است فاجعه‌ای بار دهد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی بعدازظهر روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در شهر سرمبان مالزی به مصاف سوریه می‌رود که بازیکن پیشین تیم ملی سوریه شکست شاگردان کارلوس کی‌روش را دشوار اما ممکن می‌داند. او همچنین به شاگردان اَیمن الحکیم هشدار داد که نباید مقابل ایران بازی صرفاً دفاعی ارائه دهند، چون ممکن است فاجعه‌ای بار دهد.

ابراهیم کحیل گفت: پیروزی مقابل ایران برای سوریه آن هم پس از شکست برابر قطر از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است و در صورت برتری در این دیدار شاگردان الحکیم شانس بازگشت به مسابقات و امیدواری به کسب نتایج بهتر در بازی بعدی را پیدا خواهند کرد.

وی افزود: ایران بهترین و قوی‌ترین تیم حال حاضر آسیاست و با وجود اینکه چندین بازیکن کلیدی خود را به دلیل محرومیت در این بازی در اختیار ندارد، اما همچنان بازیکنانی حرفه‌ای را در ترکیب خود دارد. با این حال پیروزی عقاب‌ها بر ایران غیرممکن نیست.

بازیکن پیشین سوریه تأکید کرد: تیم ملی ما باید جرأت حمله به دروازه ایران را داشته باشد. استفاده اَیمن الحکیم از سیستم صرفاً دفاعی در این بازی می‌تواند فاجعه‌ای به وجود بیاورد، چرا که تیم ایران قادر است از هر حمله‌ای به گل برسد. اگر سوریه موفق به پیروزی در این بازی شود، روحیه بازیکنان‌مان برای بازی‌های بعدی تقویت خواهد شد. امیدوارم مابقی نتایج گروه هم به سود عقاب‌ها رقم بخورد تا همچنان شانس صعود به جام جهانی را داشته باشیم.

کد خبر : ۴۲۸۳۲۰