خبرگزاری کار ایران

واکنش تاج به برگزاری مجمع فوق العاده هیئت فوتبال خراسان رضوی

رئیس فدراسیون فوتبال به اظهارات مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع فوق العاده هیئت فوتبال خراسان رضوی توسط اداره کل ورزش و جوانان این استان عنوان کرد: کاش دوستان در اداره کل، روی اساسنامه عنایت داشتند و به آن تمکین می‌کردند.

وی افزود: اینکه مجمع فوق العاده‌ای در یکی از هیئت‌های فوتبال ما در استان‌های مختلف برگزار شود یک امر طبیعی است اما اینکه روند برگزاری این مجمع به چه صورت باشد برای ما بسیار مهم است.

مهدی تاج با اشاره به اختلافات موجود بین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با رئیس هیئت فوتبال این استان گفت: در زمان گودرزی، وزیر سابق ورزش و جوانان اعلام شد که نظر مثبتی به دلایلی خاص روی سه رییس هیات فوتبال استان  نیست که یکی از آنها همین آقای برادران به عنوان رئیس هیئت فوتبال ما در خراسان رضوی بود. حالا من به دلایلش کاری ندارم و برای هر سه رئیس پیش‌بینی شد که مجمع برگزار کنیم و چند بار هم جلساتی میان من و سجادی برگزار شد و روی آن‌ها مفصل بحث کردیم.

وی افزود: آنچه که لازم است من بگویم این است که از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نامه‌ای به ما زده شد که در آن نامه دو پنجم اعضای مجمعی که در زمان انتخابات به برادران رای داده بودند، امضا کرده بودند که درخواست برگزاری مجمع فوق العاده دارند.

وی ادامه داد: بعد از مدتی تعداد زیادی از امضا کنندگان گفتند که ما اصلا چنین نامه‌ای را امضا نکرده‌ایم. برخی گفتند حتی از طرف ما امضا کرده‌اند و امضایی که از ما پای درخواست برگزاری مجمع وجود دارد امضای ما نیست.

تاج تصریح کرد: این موضوع را به حراست ارجاع دادم تا روی این مساله کار کند، زیرا اصراری روی هیچکس نداریم و هر رییس هیاتی که خوب کار نکند با کسی تعارف نداریم و درصد‌د تغییر آن برمی‌آییم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: همکاری با ادارات کل سراسر کشور جزو دستورکارهای ماست و حتی در بندرعباس نیز مجمع را برگزار کردیم، رای‌گیری کردیم و اتفاقات خوبی رخ داد. در کرج هم محمودی رای آورد که اتفاقا نظر مدیرکل ورزش و جوانان البرز هم در این خصوص مثبت بود.

تاج تاکید کرد: نامه‌ای از طرف نمایندگان مجلس دریافت کردم و مباحثی در خصوص اداره‌ کل ورزش و جوانان مطرح کردند که صلاح نیست من بخواهم مطالب و نقطه نظرات نمایندگان را اینجا اعلام کنم.

وی ادامه داد: به هر شکل من با صبوریان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان صحبت کردم و ایشان گفتند که پنجشنبه را برای برگزاری مجمع فوق العاده به اعضا اعلام کرده‌اند.این در شرایطی است که ما این را قبول نداریم ضمن اینکه مجمع بدون رییس فدراسیون و رییس مجمع شدنی نیست.

وی افزود: نامه‌ای دادیم تا یکشنبه دو هفته آینده، یعنی 15 روز دیگر با توجه به قانون باید 2 هفته از اعلام مجمع بگذرد، مجمع عادی برگزار شود. به موجب قانون دراین مجمع عادی، عملکرد هیات فوتبال بررسی شود. حال اگر در این جلسه اعضای مجمع آمدند و به اندازه کافی، دو سوم از اعضا اعلام کردند که عملکرد هیات درست نیست، همانجا به رای می‌گذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:حتی برادران گفت که اگر اعضا از عملکردم راضی نباشند خودم نمی‌مانم. اما معتقد است که برخی از جریان‌ها این روزها به دنبال مسایلی هستند که البته ما هم چنین مسایلی را به نفع فوتبال نمی‌دانیم.

 

کد خبر : ۴۲۸۸۳۰