خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از وضعیت مصدومان پرسپولیس؛ وضعیت سفید!

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی خوبی را پشت سر ‌گذاشتیم و شکر خدا مشکل خاصی وجود نداشت. باید برای برپایی این اردو از مدیریت باشگاه تشکر کنیم، چرا که همه چیز در اینجا مهیا بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان در صحت و سلامت کامل به‌سر می‌برند و خدا را شکر هیچ مشکلی به‌جز خستگی بازیکنان وجود نداشت که آن هم با استراحت و ریکاوری روزانه حل می‌شد.

وی افزود: کلیه تمرینات طبق برنامه انجام شد و مصدومیت خاصی نداشتیم بجز مصدومیت جزیی دو بازیکن که زیر نظر کادر پزشکی قرار گرفتند. محسن ربیع‌خواه و علی علیپور فیزیوتراپی می‌کنند و بعد از گرم کردن به دویدن و انجام کارهای سبک ‌پرداختند. هر دو بازیکن در حد کشیدکی گرید یک همسترینگ تحت درمان هستند و با تدابیری که در نظر گرفته‌ایم به زودی به تیم باز می‌گردند.

پزشک سرخپوشان تصریح کرد: سعی ما بر این است که علی علیپور شنبه در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. ربیع‌خواه هم با یکی، دو روز پس از او به تیم اضافه خواهد شد.

دکتر حقیقت در خصوص آخرین وضعیت بیرانوند نیز خاطر نشان کرد: علیرضا مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد. اقدامات و پیگیری‌های لازم برای ایشان انجام شده است. یک سی تی اسکن اینجا انجام شد. وقتی که به تهران بازگردیم، یک عکسبرداری دیگر انجام خواهیم داد تا شرایط او را بررسی کنیم. هنوز چهار هفته، زمان تکمیل درمان به پایان نرسیده است اما تلاش ما بر این است که بتوانیم او را زودتر در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

 

کد خبر : ۴۲۹۰۸۸