خبرگزاری کار ایران

سایت AFC اعلام کرد:

باران و تأخیر ۴۵ دقیقه‌ای وضعیت را برای ایران و سوریه سخت کرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین بازی خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا عصر امروز (سه‌شنبه) به مصاف سوریه رفت و مقابل حریفش با تساوی بدون گل متوقف شد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این بازی در گزارشی به بررسی آنچه در دیدار سوریه و ایران گذشته است، پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است: «تیم سوریه توانست ایران را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه «تانکو عبدالرحمان» کشور مالزی با تساوی صفر - صفر متوقف کند. آب‌وهوای بارانی نه تنها باعث به تأخیر افتادن 45 دقیقه‌ای این بازی شد، بلکه وضعیت سختی را نیز برای هر دو تیم به‌وجود آورد. ایران که با این تساوی با یک امتیاز بیشتر نسبت به کره جنوبی در صدر جدول باقی ماند، شانس‌های خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست توپ را وارد دروازه کند. سوریه نیز با 5 امتیاز از پنج بازی پس از ازبکستان در رده چهارم باقی ماند».

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به حملات تیم ایران آمده است: «بهترین فرصت بازی در فاصله سه دقیقه مانده به پایان به‌وجود آمد که ایران از آن استفاده نکرد. میلاد محمدی توپ را از سمت چپ ارسال کرد و ضربه علیرضا جهانبخش از کنار دروازه به بیرون رفت. ایران در ادامه تلاش کرد تا به حریف فشار وارد کند اما زمان فرصت نداد و یک امتیاز را کسب کرد».

 

کد خبر : ۴۲۹۳۹۵