خبرگزاری کار ایران

مناجاتی: در زمین مالزی فقط باید با سیستم «بزن زیرش» بازی می‌کردیم

کارشناس فوتبال ایران معتقد است در زمینی که یک متر آب در آن جمع شده است نمی‌توان کار تکنیکی انجام داد.

مهدی مناجاتی،‌ کارشناس فوتبال ایران در مورد دیدار ایران و سوریه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در ابتدا باید بگویم ما هیچوقت نباید تیم ملی سوریه را کوچک فرض کنیم. سوریه یکی از تیم‌های خوب، ریشه‌دار و قدیمی است. تیم ملی در مالزی و در شرایط بد آب و هوایی بازی می‌کرد و این موضوع جلوی کار تیم ملی ایران را گرفت.

وی ادامه داد: در شرایط آب و هوایی بد،  تیمی که تاکتیک ندارد بهتر بازی می‌کند. تیمی که با تکنیک است در زمینی که یک متر آب در آن جمع شده است نمی‌تواند کاری انجام دهد. در زمین مالزی فقط باید با سیستم «بزن زیرش» بازی می‌کردیم وگرنه کار تکنیکی نمی‌توان انجام داد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد عملکرد تیم ملی در دور رفت انتخابی جام‌جهانی گفت: عمکرد تیم ملی بد نبود منتها باید به این نکته توجه داشته باشیم که تیم‌های دیگر هم برای صعود به جام‌ جهانی سرمایه‌گذاری کردند. با توجه به این موضوع من فکر می‌کنم تیم ملی عملکردی بدی در دور رفت انتخابی نداشته است.  

مناجاتی در پایان گفت:‌ ما برای صعود به جام‌جهانی باید همه حریف‌ها را جدی بگیریم. باید همه تیم‌های گروه را اصلی‌ترین رقیبمان برای صعود به جام‌جهانی بدانیم در این صورت است که می‌توانیم به جام‌جهانی صعود کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۹۶۰۵