خبرگزاری کار ایران

بهروان خبر داد؛

دیدارهای جام حذفی برگزار می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: آلودگی هوا روبه کاهش است و بازی‌های جام حذفی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان درگفت‌وگو با سایت سازمان لیگ در مورد آلودگی هوا و برگزاری مسابقات در مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: در مورد آلودگی هوا تابع قانون هستیم و هرچه متخصصان بگویند اجرا می‌کنیم. البته دکتر هراتیان اعلام کرده میزان شاخص آلودگی هوا در صورتیکه بیش از 200 باشد مسابقات لغو می‌شود که امروز میزان شاخص آلودگی هوا 146 بود و از ظهر امروز هم طبق پیش بینی‌ها میزان آلودگی کاهش پیدا می‌کند و به این ترتیب بازی‌های جام حذفی برگزار می‌شود. در شهرستان‌های دیگر به جز تهران نیز طبق همین روال عمل می‌کنیم. حفظ سلامتی بازیکنان و مربیان و تماشاگران برای ما اولویت است.

بهروان در مورد برگزاری بازی ایران و سوریه در شرایط نامناسب از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:  ابتدا باید از انتخاب داور انتقاد کنم. در مسابقه‌ای که با یک تیم عربی بازی داریم نباید داور عراقی انتخاب می‌شد زیرا این مساله یک مزیت برای تیم حریف محسوب می‌شود. زبان رسمی در فوتبال انگلیسی است و در ابتدای مسابقه دیدید که اشکان دژاگه با انگلیسی با داور صحبت کرد اما داور به خوبی مکالمات بازیکنان سوریه‌ای را متوجه می‌شد و حتی می‌توانست با عربی با آنها صحبت کند. 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا و سوریه حتی طبق قوانین یک ساعت زمین اصلی بازی را در اختیار تیم ما برای تمرین قرار ندادند و این تخلف بزرگی بود. کی روش هم حق داشت که اعتراض کند.
بهروان در مورد اینکه ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا با ایران لجبازی می‌کند گفت: نباید از این واژه‌ها استفاده کرد به هر حال تخلفاتی صورت گرفت. سوریه می توانست بازی با ایران را در ورزشگاه شاه علم مالزی برگزار کند اما تیم ملی ایران را به منطقه ای دیگر برد. به هر حال تیم ملی ایران همه جوره تحت فشار قرار گرفته است. بازیکنان و باشگاه‌های ما هم تحت فشار قرار گرفته‌اند و آن موقع بازی تیم ملی ایران با سوریه هم اینگونه برگزار می‌ شود.

 

 

 

 

کد خبر : ۴۲۹۶۱۷