خبرگزاری کار ایران

کارلوس: شکست خوردن در دربی یا ال کلاسیکو مثل شکست خوردن در فینال جام جهانی است

کارلوس معتقد است: شکست خوردن در دربی یا ال کلاسیکو مثل شکست خوردن در فینال جام جهانی است.

به گزارش ایلنا،  دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید شنبه در لالیگا برابر هم به میدان خواهند رفت تا دیدار رفت داربی مادرید را در این فصل برگزار کنند. 

روبرتو کارلوس پیش از دیدار حساس رئال و اتلتیکو گفت: از نظر من آماده‌سازی تیم برای ال کلاسیکو و یا دربی فرقی با هم ندارند ولی کارهای دیگری است که با توجه به ذهنیت بازیکنان باید انجام شود. تیم حریف می‌خواهد بداند که پس از بازی چه واکنشی از سوی هواداران دریافت خواهد کرد و چطور با آنها برخورد خواهد شد زیرا شکست خوردن در دربی یا ال کلاسیکو مثل شکست خوردن در فینال جام جهانی است.

کارلوس درباره دیدار حساس داربی مادرید گفت: آماده سازی تیم برای ال کلاسیکو و یا دربی فرقی با هم ندارند ولی کارهای دیگری است که با توجه به ذهنیت بازیکنان باید انجام شود. اتلتیکوهایی می‌خواهند بدانند که پس از بازی چه واکنشی از سوی هواداران دریافت خواهند کرد و چطور با آنها برخورد خواهد شد زیرا شکست خوردن در دربی یا ال کلاسیکو مثل شکست خوردن در فینال جام جهانی است. رئال مادرید بهترین تیم دنیا و صدرنشین فعلی لالیگاست و می دانیم اگر پیروز شود فاصله‌اش با اتلتیکو به 9 امتیاز می رسد.

وی ادامه داد: مربی تیم را به خوبی آماده خواهد کرد هر چند که با توجه به بازی‌های ملی هفته مهمی است. این لحظه برای باشگاه خیلی مهم است. می‌دانیم که انتخاب کردن مشکل است اما زیزو با هوش است و بهترین تصمیم را می‌گیرد. کروس و کاسمیرو  حضور ندارند اما در غیاب آنها بقیه بازیکنان به دنبال پیروزی خواهند بود. بازی کردن در ویسنته کالدرون مشکل است اما باید عملکرد خوبی داشته باشیم و تیم حریف را تحت تاثیر قرار دهیم.

کارلوس همچنین با تمجید از مودریچ و رونالدو گفت: رئال بدون مودریچ واقعا تیم متفاوتی است و زیدان باید طرح و برنامه تیمی خود را روی او شروع کند. او بازیکن باارزش و فضاسازی است که خیلی برای تیم مفید است. رونالدو نیز بهترین بازیکن جهان است. او به خوبی می داند وقتی گل نمی‌زند باید پاس گل بدهد. او آنقدر گل زده است که وقتی گل نمی زند آن هم برای چند هفته به شدت مورد انتقاد قرار می گیرد.

 

کد خبر : ۴۳۰۰۶۲