خبرگزاری کار ایران

باشگاه ذوب‌آهن: ما باید میزبان گسترش فولاد باشیم!

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باید میزبان گسترش فولاد تبریز باشد.

به گزارش ایلنا، و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، هرچند ذوب‌آهن موفق شد با پیروزی در مقابل ماشین سازی تبریز صعود دیگری به مرحله یک چهارم نهایی را تجربه کند، اما قرعه ذوب‌آهن در مرحله بعد بسیار سخت است.

بر اساس قرعه تناوبی که در جام حذفی برقرار است، ذوب‌آهنی‌ها باید در خانه گسترش فولاد به میدان بروند و برای صعود به مرحله نیمه نهایی بجنگند، اما در شرایطی که از سوی سازمان لیگ، زمانی برای انجام قرعه کشی این بازی مشخص نشده، ذوب‌آهنی با استناد به یک تبصره در مورد برگزاری مسابقات جام حذفی معتقدند در مرحله بعد اصفهان و استادیوم فولادشهر باید میزبان بازی ذوب‌آهن و گسترش فولاد باشد.

ذوب‌آهنی‌ها عقیده دارند که چون مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر در مقابل گسترش حاضر نشده‌اند و بازی‌های این تیم 3 بر صفر شده، قانون می‌گوید که اگر تیمی برای دو بازی دچار چنین سرنوشتی شود، در بازی بعد صرف‌نظر از هر موضوعی باید میهمان باشد. این یعنی ذوب‌آهن در مرحله یک‌چهارم نهایی در فولادشهر میزبان گسترش فولاد خواهد بود. البته به شرطی که نامه ذوب‌آهن مورد تایید فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

 

کد خبر : ۴۳۰۵۱۹