خبرگزاری کار ایران

پیش بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر والیبال

هفته هشتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه سوم آذرماه در حالی با شش دیدار پیگیری می شود که پارسه تهران در نخستین مسابقه میزبان بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه سوم آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، گنبد، اردکان، آمل و ارومیه پیگیری خواهد شد.
در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران دو تیم پارسه تهران و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر می روند. پارسه تهران که در سه هفته گذشته مغلوب حریفان خود شده است، در شرایط روحی و روانی خاص قرار دارد و فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم برای رویارویی با بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها ابتدا باید شاگردانش را از نظر روحی آماده مبارزه با حریف قدرتمند خود کند.
بانک سرمایه در حال حاضر با 6 برد و 17 امتیاز صدرنشین است و پارسه تهران با 3 برد و 11 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد، پارسه در صورت شکست برابر حریف در هفته هشتم، حتما یک پله نزول در جدول این رقابت ها را تجربه خواهد کرد.
در دومین دیدار این هفته لیگ برتر در خانه والیبال تهران، شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان میزبان صالحین ورامین خواهند بود.
پیکان تهران با 6 برد و 15 امتیاز در رتبه دوم جدول است و نماینده والیبال ورامین با 5 برد و 12 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد. دو تیم در هفته چهارم مغلوب حریفان خود شدند، در هفته‌های پنجم و ششم سربلند از زمین والیبال خارج شدند، اما در هفته هفتم پیکان سه امتیاز در اراک به دست آورد و صالحین تنها یک امتیاز در ساری صید کرد.
با توجه به شرایط رو به رشد دو تیم در هفته‌های اخیر این دیدار می‌تواند یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه که در لیگ برتر امسال از شرایط آرمانی دور است، در هفته هشتم این رقابت‌ها میزبان شهرداری اراک در سالن غدیر ارومیه است تا شاید برابر این تیم نورسیده لیگ برتری پیروز شود و شرایط خود را سرو سامان بخشد.
شهرداری ارومیه در حال حاضر با سه برد و 9 امتیاز در رتبه هشتم جدول است و شهرداری اراک نیز با یک برد و 4 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.
تیم هاوش نیز در هفته هشتم لیگ برتر در سالن المپیک گنبد به مصاف سازمان عمران شهرداری ساری می‌رود. هاوش با یک برد در انتهای جدول قرار دارد و در مصاف با نماینده ساری به دنبال دومین برد خود در دور رفت این رقابت‌هاست.
از سوی دیگر تیم سازمان عمران شهرداری ساری که با پنج برد و 14 امتیاز در جایگاه چهارم جدول است در مصاف با هاوش به ششمین برد خود می اندیشد تا در صورت غفلت تیم‌های سایپا یا پیکان جای آنان را در رتبه‌های بالای جدول بگیرد.
تیم خاتم در این هفته از لیگ برتر در سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود. سایپا هم اکنون با 5 برد و 16 امتیاز در رتبه سوم است و شاگردان مسعود آرمات در اردکان حریف سرسختی پیش رو دارند و برای حفظ جایگاه خود در جدول نیز به شکست این تیم نیاز خواهند داشت. از سوی دیگر خاتم با سه برد و 9 امتیاز در رتبه نهم جدول است و برای کسب چهارمین برد خود به مصاف سایپا می‌رود.

تیم های کاله مازندران و شهرداری تبریز در آخرین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف یکدیگر می روند.
شهرداری تبریز در هفته پیش موفق به شکست همنام ارومیه ای خود شد و با سه برد، 10 امتیاز و حضور در رتبه هفتم جدول، به مصاف کاله مازندران می‌رود. تیم کاله با دو برد و 6 امتیاز در رتبه دهم است و حتی اگر سه امتیاز این مسابقه را کسب کند باز هم جایگاهش در جدول این رقابت‌ها بهتر از شهرداری تبریز نخواهد شد.
این مسابقه نیز با توجه به شرایط نزدیک به هم دو تیم در جدول مسابقات، می تواند دیداری جذاب برای علاقمندان والیبال در شهر آمل باشد.
برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران، ساعت 15 و 30 دقیقه، خانه والیبال
پارسه تهران – بانک سرمایه

تهران، ساعت 17 و 30 دقیقه، خانه والیبال
پیکان تهران – صالحین ورامین

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – سازمان عمران شهرداری ساری

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17
خاتم اردکان – سایپا تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – شهرداری تبریز

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – شهرداری اراک

کد خبر : ۴۳۰۷۰۳