خبرگزاری کار ایران

طاهری: تا لحظه‌ای که باشم دنبال کارهای ریشه‌ای و بلندمدت هستم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: سلطانی‌فر خدا را شکر قبلاً در جریان ورزش بوده و اطلاعات خوبی دارد. ما در جلسه‌ای که با او داشتیم رفتیم سراغ شرایط فعلی و مسائلی که گریبانگیر باشگاه است.

علی اکبر طاهری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در حاشیه مجمع پیشکسوتان والیبال ایران گفت: فکر می‌کنم اولین گردهمایی اختصاصی برای والیبالی‌ها تشکیل شده است و از این موضوع خیلی خوشحالم. به نظرم برای فوتبالی‌ها هم باید این اتفاق رخ دهد. طبیعتاً فکر می‌کنم کل ورزشکاران با این موضوع مواجه هستند.

وی در ادامه افزود: چون دوره قهرمانی و بازی کوتاه است، اگر در رشته‌هایی که اصلاً نتوانند وضعیت مالی خودر ا سروسامان دهند، قطعاً با مشکل روبرو می‌شوند. برخی‌ها هستند که در جایی استخدام هستند و می‌توانند زندگی خود را سروسامان دهند. ما به دنبال راه‌اندازی بیمه ورزشی بودیم تا بر اساس آن یک درآمدی حاصل شود که به‌نوعی تأمین‌کننده هزینه دوران قهرمانی ورزشکاران باشد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که موضوع قرارداد بنگستون چه بود، گفت: یک قراردادهایی بسته شده طبیعتاً بر اساس آن توافقات یک تعهداتی طرفی دارند و روی این حساب حالا ما این موضوع را دنبال می‌کنیم. باشگاه دائم مشکلات خود را به لحاظ پرداخت معوقات دارد و ما یکی یکی انشاءالله این موضوع را حل می‌کنیم. همیشه گفته‌ام ما یک جریانی را برای درآمدزایی درست کرده‌ایم، متاسفانه با این کارهای موازی که در چند ماه گذشته انجام شده،‌یک مقدار ضربه زده شد.

وی در پاسخ به این سوال که اردوی دبی را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: برانکو، کادر فنی و بچه‌ها از اردوها راضی بودند. از لحاظ بدنی و تاکتیکی کارها خوب انجام شده امیدوارم نتایج اردو را در بازی‌های آینده ببینیم.

طاهری در پاسخ به این سوال که برخی‌ها معتقدند شرایط اردوها خوب نبود شما چه نظری دارید، گفت: من اخلاقم این است که اصولا روی صحبت کسی صحبت نمی‌کنم. هر کسی صحبتی داشته باشد خودش باید توضیح دهد.

وی در پاسخ به این سوال که در مورد رفتن و ماندن شما صحبت‌هایی مطرح است، آیا رفتن شما صحت دارد، گفت: الان اینجا باشگاه پیشکسوتان است. امروز با سایت باشگاه پرسپولیس مصاحبه کردم و همه چیز را توضیح دادم. ما همیشه باید دنبال ارائه خدمات باشیم. برای من این افتخار است که در خدمت هواداران هستم و تا لحظه‌ای هم که باشم دنبال کارهای ریشه‌ای و بلندمدت هستم تا بتوانم یک شرایط ثبات را در باشگاه ایجاد کنم. طبیعتاً اینطور نیست که بگویید من باید باشم. در حال حاضر در خدمت هواداران هستم و این برای من افتخار است انشاالله که آنها از من راضی باشند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که موضوع جلسه شما با وزیر ورزش جه بود، گفت: من چند بار توضیح دادم بالاخره در هر تشکیلاتی وقتی یک جابجایی در راس رکن صورت می‌گیرد، طبیعتاً باید برویم و گزارش کار بدهیم. در تمام قسمت‌ها این گزار شکار وجود دارد. سلطانی‌فر خدا را شکر قبلاً در جریان ورزش بوده و اطلاعات خوبی دارد. ما در این جلسه رفتیم سراغ شرایط فعلی و مسائلی که گریبانگیر باشگاه است.

وی در واکنش به این سوال که چرا لباس‌ها در گمرک فرودگاه دیر کرده بود، گفت: به لحاظ کاری تأمین‌کننده لباس می‌آی و طبق نیاز تعهدات را اینجا تأمین می‌کند. ما با تأمین‌کننده قبلی به علت مشکلاتی  که در تیم ملی برایش ایجاد کرده بودند آن ثلثی که در ایتالیا بوده در ایتالیا رابطه‌اش را قطع کرد و ما به مشکل خوردیم و رفتیم دنبال تأمین‌کننده بعدی، خیلی خوب و قوی آمد کار را انجام دادیم. چون تیم داشت به دبی می‌رفت به ما گفت باید بروم آنجا و لباس‌ها را تحویل بدهم. به خاطر اینکه باید روی لباس‌ها مارک حامیان حک می‌شد، ما به این لحاظ دیدیم که یک مقدار هزینه‌های ارزی باید پرداخت کنیم، به خاطر چاپی که وجود دارد ترجیح دادیم با همان لباس‌های قبلی تمرین کنند و بیایند اینجا، به همین دلیل لباس‌ها را به ایران آوردیم بخشی از لباس‌ها تمرینی بود و بخشی از لباس‌ها هم دیدند اضافه وزن است در فرودگاه نگه داشتند و پس از طی شدن مراحل قانونی و پرداخت شدن عوارض به راحتی تحویل گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد مارک لباس تغییر کند و قرارداد شما به چه صورت است، گفت: دقیقاً قراردادمان بسته شده، 80 تا 90 درصد لباس را تأمین کرده و آن چیزی که شما می‌گویید من خبر ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل دست شکستن‌ها در باشگاه چیست، گفت: مسائل فنی را خودتان باید توضیح دهید(باخنده) این اتفاقات در محیط‌های ورزشی رخ می‌دهد این آسیب‌دیدگی‌ها وجود دارد. متأسفانه برخی رسانه‌های زرد وجود دارند که حاشیه‌سازی می‌کنند و این از رفتار حرفه‌ای به دور است. این آسیب‌دیدگی‌ها در ساق، دست و پای بچه‌ها به وجود می‌آید، این اتفاقات در محل تمرین رخ می‌دهد پزشک و کادر پزشکی دنبال درمان این مسائل هستند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شما والیبال بازی می‌کردید، گفت: من دوران دبیرستان والیبال بازی می‌کردم مرحوم نعمتی مربی ما بود، به خاطر شرایط تحصیل نتوانستم خیلی حرفه‌ای بازی کنم.

 

کد خبر : ۴۳۱۳۵۸