خبرگزاری کار ایران

خطیبی: در ماشین‌سازی هیچ کس به سقوط فکر نمی‌کند/ جایگاه تیم ما انتهای جدول نیست

مربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و اینکه از حالا عده‌ای می‌گویند ماشین‌سازی یکی از گزینه‌های سقوط است حرف درست و جالبی نیست.

حسین خطیبی، مربی تیم ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط سبزپوشان تبریزی در آستانه شروع مجدد لیگ گفت: قبل از تعطیلی لیگ، با وجود اینکه از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی بودیم اما متاسفانه در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم و امتیازات مهمی را از دست دادیم. در این مدت هم سعی کردیم در تمرینات نقاط ضعف تیم را تا جای ممکن ترمیم کنیم و خوشبختانه شرایط خوبی هم برای بازی با پدیده داریم.

او در مورد دیدار هفته یازدهم تیمش مقابل پدیده نیز اظهار داشت: پدیده تیم خیلی خوبی است که مهره‌های خوبی هم دارد. به خوبی می‌دانیم که در مشهد کار سختی داریم. ولی با این حال ما نیاز داریم که سه امتیاز کامل بازی را کسب کنیم و برای رسیدن به این خواسته نیز با همه توان تلاش خواهیم کرد. شناخت تقریباً خوبی از پدیده داریم و قطعاً در این بازی با هدف کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

دستیار رسول خطیبی در خصوص جایگاه نازل ماشین‌سازی در جدول لیگ تصریح کرد: ماشین‌سازی بعد از بیست سال دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگشته و قطعاً کمی طول خواهد کشید تا تیم به یک روند خوب برسد. البته ما لیگ را خوب شروع کردیم اما متاسفانه در ادامه بیشتر با بدشانسی امتیاز از دست دادیم و در این جایگاه بد قرار گرفتیم. انتهای جدول جایگاه واقعی ماشین‌سازی نیست و مطمئن باشید به زودی ما در جدول بالا خواهیم آمد.

وی همچنین در واکنش به این موضوع که ماشین‌سازی را یکی از گزینه‌های سقوط می‌دانند خاطرنشان کرد: اصلاً موافق این حرف نیستم. در ماشین‌سازی هیچ کس به سقوط فکر نمی‌کند. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و مطمئن هستیم که می‌توانیم از انتهای جدول فاصله بگیریم. هدف ما در این فصل حفظ ماشین‌سازی در لیگ است و قطعاً به این هدف هم خواهیم رسید. راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و اینکه از حالا عده‌ای می‌گویند ماشین‌سازی یکی از گزینه‌های سقوط است حرف درست و جالبی نیست.

حسین خطیبی در پایان راجع به وضعیت پیام صادقیان نیز گفت: پیام شرایط خوبی دارد و با ما به مشهد خواهد آمد اما اینکه بازی خواهد کرد یا نه در روز جمعه مشخص خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۳۱۴۵۹