خبرگزاری کار ایران

یزدانی: منشا بهترین مهاجم لیگ برتر است/ او نباید جواب صادقی را می‌داد

مدافع تیم پیکان معتقد است در بازی دیروز این تیم مقابل پرسپولیس، بازی خوبی به نمایش گذاشتند و کسب سه امتیاز حق آنها بوده است.

سیاوش یزدانی، مدافع تیم پیکان در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی بسیار خوب و پرفشاری بود. موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم و بعد از ده نفره شدن پرسپولیس می‌توانستیم پیروز میدان باشیم که متاسفانه موقعیت‌های ما با کم دقتی مهاجمان تیم به هدر رفت.

وی افزود: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و آنها هم چند موقعیت داشتند. ولی موقعیت‌های ما خطرناک‌تر بود و ما جلو آنها کم نیاوردیم. به طور مثال اگر موقعیت دقیقه 95 گل می‌شد، بدون شک ما پیروز میدان بودیم. در مجموع فکر می‌کنم که حق ما در بازی دیروز پیروزی بود.

مدافع پیکان در خصوص موقعیتی که در اواسط بازی از دست داد، گفت: در اواسط نیمه دوم و از فاصله دور به سمت دروازه پرسپولیس شوت زدم که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت و قسمت نشد بتوانم دروازه پرسپولیس را باز کنم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم برای پیکان گلزنی کنم.

یزدانی در ادامه منشا را بهترین مهاجم لیگ ایران دانست و گفت: منشا در بازی دیروز موقعیت‌های زیادی از دست داد ولی اگر دقت کنید تمام موقعیت‌های به دست آمده را خودش ایجاد کرد و من با اطمینان می‌گویم منشا با اختلاف بهترین مهاجم لیگ ایران است.

بازیکن تیم پیکان در خصوص درگیری امیرحسین صادقی و منشا نیز گفت: مساله خاصی نبود. منشا موقعیت گلزنی را از دست داد و آقای صادقی به او تذکر داد که در زدن ضربات آخر دقت کند. منشا هم به دلیل فشار بازی عصبانی بود و متاسفانه جواب آقای صادقی را داد. البته این مساله در رختکن به خوبی و خوشی به پایان رسید. اما در مجموع امیرحسین صادقی بزرگتر تیم ماست و منشا نباید جواب او را می‌داد.

 

 

 

کد خبر : ۴۳۲۰۹۵