خبرگزاری کار ایران

توضیحات سرپرست پیکان در مورد درگیری صادقی و منشا

سرپرست پیکان معتقد است اتفاق خاصی بین دو بازیکن این تیم در بازی مقابل پرسپولیس نیفتاده است.

محمدرضا طهماسبی، سرپرست تیم پیکان در مورد بازی روز گذشته این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: روز گذشته هر دو تیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند از جذابیت بالای بازی گرم شده بودند. بازی از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی همه چیز داشت.

او ادامه داد: فقط حیف شد که در این بازی توپی از دروازه‌ها عبور نکرد. در بعضی از بازی‌ها توپ‌های 5 درصدی تبدیل به گل می‌شوند. این هم از جذابیت‌های فوتبال است که بازی با این همه موقعیت گل نداشت.

سرپرست تیم پیکان در مورد بحثی که بین صادقی و منشا شکل گرفت، گفت: از اینکه این موضوع به این شدت بزرگنمایی شده است ناراحتم. بازی استرس و هیجانات زیادی داشت و طبیعی است که چنین برخوردهای در آن اتفاق بیفتد. به جای اینکه بازی خوب دو تیم بزرگنمایی شود بحث بین دو بازیکن بزرگنمایی شده است. اتفاقات خیلی خوبی در بازی روز گذشته افتاد. هواداران پرسپولیس هادی نوروزی و منصور پورحیدری را تشویق کردند. اینها زیبایی‌های فوتبال است و باید به آن پرداخته شود.

طهماسبی گفت: منشا و صادقی اتفاقا رابطه بسیار خوبی با هم دارند. آنها در تمرینات بیشترین شوخی را با هم می‌کنند. بعد از بازی با پرسپولیس هم با هم صحبت کردند و همه چیز تمام شد.

 

کد خبر : ۴۳۲۱۰۱