خبرگزاری کار ایران

گلی که دریافت کردیم بچه‌گانه‌ بود

قلعه‌نویی: بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) یک شوق در تیم من به وجود می‌آورد/ از هواداران خواهش می‌کنم علیه مسئولان شعار ندهند

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم و تغییر سیستم هم دادیم و توانستیم از عرض زمین بیشتر استفاده کنیم که با این تغییر تاکتیک به سه امتیاز بازی رسیدیم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: یک بازی بسیار سخت انجام دادیم که درگیرشونده بود. امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم و تغییر سیستم هم دادیم و توانستیم از عرض زمین بیشتر استفاده کنیم که با این تغییر تاکتیک به سه امتیاز بازی رسیدیم. گلی که دریافت کردیم گل بچه‌گانه‌ای بود و پس از آن تحت فشار قرار گرفتیم، اما در دقایق آخر خدا را شکر شانس آوردیم و گلی دریافت نکردیم.

وی در ادامه افزود: در هر صورت به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم که یک فوتبال خوب را مقابل یک تیم سخت‌کوش برگزار کنند. در نیمه دوم تغییراتی که دادیم کارساز بود و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. از هواداران هم ممنونم. ما باید به همین مقدار هوادار هم قانع باشیم، اما بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) یک شوق در تیم من به وجود می‌آورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد عملکرد کرار جاسم در این دیدار گفت: کرار اگر آماده باشد می‌تواند کمک زیادی به ما کند، اما فعلاً از نظر بدنی عقب است. او بازیکن بسیار بزرگی محسوب می‌شود و امیدوارم که هر چه سریع‌تر بتواند به شرایط آرمانی خود برگردد.

قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد سعید مهدی‌زاده، بازیکن جوان تراکتورسازی مقابل صبا خاطرنشان کرد: من از عملکرد او راضی هستم. این بازیکن امروز توانست در خط دفاعی عملکرد قابل قبولی داشته باشد. تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. تراکتورسازی بازیکنان جوانی دارد که آینده این تیم را بیمه می‌کنند.

وی در مورد آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام (ره) و شعار هواداران علیه مسئولان این باشگاه تأکید کرد: از هواداران خواهش می‌کنم علیه مسئولان شعار ندهند. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و کسی هم مقصر آن نیست. چمنی که من دیدم حداقل در نیم‌فصل دوم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ماشین‌سازی بتواند در این چمن بازی کند یا خیر، گفت: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و مسئولان باید در مورد آن تصمیم بگیرند.

 

کد خبر : ۴۳۲۲۱۰