خبرگزاری کار ایران

ادامه طعنه‌های مورینیو به ونگر

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به شیوه‌ای زیرکانه به همتای فرانسوی‌اش در آرسنال زخم زبان زد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو بعد از کنایه‌های صریح و نسبت دادن القابی مانند «چشم‌چران» و «استاد شکست» به آرسن ونگر، حالا روش جالبی را برای کنایه زدن به سرمربی فرانسوی آرسنال انتخاب کرده است.

مورینیو در کنفرانس خبری قبل از بازی فرداشب تیمش برابر وستهام که در‌ آن ابراز اطمینان کرد تیمش می‌تواند فاصله موجود با تیم‌ های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را جبران و لیگ را فتح کند، به همه یاد‌آوری کرد که او دو فصل پیش قهرمان شده است، اما این کار را با زخم زبان زدن به ونگر انجام داد، ونگری که از سال 2004 نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود.

آقای خاص که تیمش از پیروزی 4 بر صفر هفته گذشته برابر فاینورد در لیگ اروپا روحیه گرفته است و در لیگ برتر هم با 9 امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده ششم قرار دارد، به خبرنگاران گفت: زمانی که برای آخرین بار، 18 سال پیش، ببخشید 18 ماه پیش قهرمان لیگ برتر شدم، تیمم با تیم دوم جدول 10 امتیاز فاصله داشت و آن فصل در عرض یک ماه همان‌قدر امتیاز گرفتیم که منچسترسیتی گرفت. ما در پایان ماه دسامبر یا ابتدای ماه ژانویه 10 امتیاز از دست دادیم، اما آن امتیازات را جبران کردیم و قهرمان لیگ برتر شدیم.

مورینیو ادامه داد: البته شما هرگز نمی‌توانید امتیازات از دست داده را جبران کنید و این سایر تیم‌ها هستند که امتیاز از دست می‌دهند. در طول فصل مقاطعی هست که همه چیز علیه شما پیش می‌رود و مقاطعی هم هست که همه چیز به نفع‌تان پیش می‌رود. ما می‌دانیم که بازی هنوز تمام نشده، اما واقعیت این است که هنوز فاصله زیادی با سایر تیم‌ها داریم و در این فصل لیگ برتر هم تیم‌های باکیفیت زیادی هستند. لیگ برتر تورنمنت سختی است، اما بگذارید بازی به بازی پیش برویم و ببینیم چه می‌شود. یکشنبه ما یک بازی سخت دیگر داریم و باید دید که می‌توانیم از آن سه امتیاز بگیریم.

 

کد خبر : ۴۳۲۳۴۴