خبرگزاری کار ایران

حاجیلو: فرکی سایپا را از بحران خارج می‌کند/ آمدن گل‌محمدی شایعه است

سرپرست تیم سایپا معتقد است نتایج بد چند وقت اخیر این تیم به دلیل بدشانسی بوده است.

اصغر حاجیلو، سرپرست تیم سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد این تیم مقابل نفت تهران که با شکست 2-0 نارنجی‌پوشان همراه بود گفت: بازی خوبی بود که متاسفانه با وجود همه تلاشی که کردیم موفق به پیروزی در آن نشدیم. ما دچار بدشانس شده‌ایم و فعلاً درگیر همین مساله هستیم. در شروع این بازی یک موقعیت خوب را از دست دادیم و سپس در ادامه داور یک پنالتی بی‌مورد به ضرر ما گرفت که باعث به هم ریختن تیم ما شد. با این حال بازیکنان ما در ادامه مسابقه خیلی تلاش کردند و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که از دست رفت. گل دوم را هم روی یک ضد حمله دریافت کردیم و با وجود اینکه لایق شکست نبودیم اما بازی را باختیم.

او در ادامه راجع به نتایج بد سایپا و وضعیت نامناسب این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: بالاخره این روزها هم تمام می‌شود. ما اول امیدمان به خدا است و سپس هم به مدیرعامل خوب باشگاه و آقای حسین فرکی. سایپا سرمربی خوبی دارد که کارش را بلد است و شک نداریم از این بحران خارج می‌شویم. حسین فرکی لیاقتش بیشتر از اینها است و من خیلی به او اعتقاد دارم. هرکسی که بازی سایپا را می‌بیند می‌فهمد که ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و حتی از روی غرض‌ورزی هم کسی نمی‌تواند بگوید سایپا بد بازی می‌کند. ما به هیچ‌وجه لایق این شکست‌ها نبودیم و با اطمینانی که به حسین فرکی و بازیکنان تیم دارم می‌گویم این شرایط تغییر خواهد کرد.

سرپرست تیم سایپا در واکنش به اعتراض رسمی این باشگاه به نحوه قضاوت داور دیدار سایپا و نفت تصریح کرد: ما به صورت رسمی به کمیته اوران اعتراض کرده‌ایم اما مثل برای ما روشن است که این اعتراض‌ها هیچ ثمری ندارد. در همین بازی داور یک برخورد ساده و غیرعمدی توپ به دست را پنالتی اعلام کرد و تاثیر زیادی روی نتیجه بازی داشت. ولی حتی با اعتراض کردن هم چیزی عوض نخواهد شد. بازی‌های بعدی هم همین شرایط خواهد بود و مطمئن هستیم باز هم این اشتباهات تکرار خواهد شد.

اصغر حاجیلو، در پایان در خصوص شایعات مطرح شده راجع به برکنار حسین فرکی و حضور یحیی گل‌محمدی در تیم سایپا نیز گفت: این شایعات از سه چهار هفته پیش شروع مطرح شده است و به هیچ وجه هم واقعیت ندارد. من به آینده تیم خیلی خوشبین هستم. برای اینکه به سرمربی و مدیرعامل تیم اعتقاد کامل دارم. خوشبختانه مدیر باشگاه یک آدم کاملاً ورزشی است و به خوبی شرایط را درک می‌کند. ضمن اینکه حسین فرکی هم مربی خیلی باتجربه‌ای است و روزهای سخت کم ندیده است. آن سالی که او در فولاد بود، با سنگ سرش را شکستند اما در انتهای فصل فولاد را قهرمان لیگ کرد. فرکی با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و شک ندارم سایپا را از بحران خارج خواهد کرد.

 

کد خبر : ۴۳۲۳۶۳