خبرگزاری کار ایران

بازی تهاجمی پرسپولیس به خاطر دانش فنی بالای برانکو است

آشتیانی: هرکسی برای برانکو مانع‌تراشی کند به پرسپولیس خیانت کرده است

پیشکسوت پرسپولیس با حمایت از سرمربی فعلی این تیم گفت: او بهترین فرد برای هدایت پرسپولیس است و اگر برانکو نبود الان پرسپولیس این شرایط را نداشت و فصل پیش هم نمی‌توانست سهمیه کسب کند.

ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم مقابل پیکان گفت: بازی خوب و جذابی بود. دو تیم شانس گلزنی داشتند و می‌توانستند برنده این بازی باشند. پرسپولیس حتی موقعی که ده نفره هم شد خیلی خوب و هجومی بازی کرد و نسان داد از نظر بدنی شرایط ایده‌الی دارد. در کل فکر می‌کنم نتیجه مساوی در این بازی عادلانه بود و هر دو تیم هم از این نتیجه راضی هستند.

او در ادامه با انتقاد از برانکو به دلیل کم بازی دادن به رامین رضائیان اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند اما با این وجود برانکو باید از تمام ظرفیت و پتانسیل تیم استفاده کند و بیشتر به رامین رضائیان بازی بدهد. او می‌تواند توان پرسپولیس را بالاتر ببرد و حضورش در زمین بسیار موثر است. رضائیان ارسال‌های خوبی دارد و از نظر تهاجمی هم نسبت به ماهینی بهتر است. البته حسین ماهینی مدافع خیلی خوبی است اما رضائیان به دلیل اینکه در حمله هم خیلی خوب اضافه می‌شود، می‌تواند باعث افزایش قدرت خط حمله شود و برانکو نباید به راحتی این موضوع را نادیده بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به عدم گلزنی مهدی طارمی در دیدار مقابل پیکان و از دست دادن موقعیت‌های زیاد توسط او نیز خاطرنشان کرد: طارمی از وقتی که رفت ترکیه و دوباره برگشت، هنوز مثل سابق نشده و به نظر من مانند سابق تمرکز کافی ندارد. طارمی مهاجم خیلی خوبی است که در شرایط فعلی فقط نیاز به زمان دارد. این ضعف او را نباید بزرگ جلوه داد. هواداران باید طارمی را باید بگذارند و نباید با انتقاد کردن فشار روحی روانی او را بیشتر کنند. گلزنی در بازی‌های بعدی قطعاً موجب خواهد شد طارمی از این فشار خارج شود.

وی همچنین با ابراز رضایت از عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در فصل جاری تصریح کرد: حضور سیدجلال حسینی در ثبات دفاعی پرسپولیس در این فصل خیلی اثرگذار بوده. او باتجربه خوبی که دارد خط دفاع را رهبری کرده و نقش مثبت او در این زمینه کاملاً‌مشخص است. ضمن اینکه حسین ماهینی و محمد انصاری هم مدافعین خیلی خوبی هستند و همه اینها در کنار هم یک خط دفاعی خوب را برای پرسپولیس تشکیل داده‌اند. اتفاقات سال گذشته به خوبی نشان داد که داشتن یک خط دفاع خوب و هماهنگ به نحوی حتی از داشتن خط حمله زهردار هم واجب‌تر است و خوشبختانه پرسپولیس در این فصل خط دفاعی خیلی خوبی دارد که می‌تواند در قهرمان شدن این تیم خیلی موثر باشد.

ابراهیم آشتیانی، در پایان در واکنش به عملکرد برانکو در پرسپولیس نیز گفت: من از همان اول هم که برانکو به پرسپولیس آمد او را قبول داشتم و می‌دانستم می‌تواند دوباره پرسپولیس را بسازد. او بهترین فرد برای هدایت پرسپولیس است و اگر برانکو نبود الان پرسپولیس این شرایط را نداشت و فصل پیش هم نمی‌توانست سهمیه کسب کند. برانکو یک سروگردن از همه مربیان دیگر لیگ بالاتر است و اگر اذیتش کنند و برای او مانع‌تراشی کنند به پرسپولیس و هوادارنش خیانت کرده‌اند. بازی تهاجمی و خوب پرسپولیس در دو فصل اخیر به خاطر دانش فنی بالای برانکو بوده و باید با همه توان از او حمایت کرد.

 

کد خبر : ۴۳۲۴۱۲