خبرگزاری کار ایران

تیراندازی با کمان قهرمانی جهان - مراکش

دلشاد و اشرفی راهی مرحله یک هشتم شدند

در نخستین روز از مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی با کمان نمایندگان کشورمان در ریکرو و کامپوند راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و عبادی از صعود به دور دوم باز ماند.

به گزارش ایلنا،  در نخستین روز از مسابقات داخل سالن جهانی تیراندازی با کمان در حالی در مراکش در حال برگزاری است که در کامپوند مردان مجید کیانزاد و امید طاهری بر ابر کمانداری از دانمارک و ایتالیا راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و در مرحله بعد با حریفی از فرانسه و آمریکا دیدار می‌کنند.

اسماعیل عبادی، امیر کاظم‌پور و مهرداد فلاحی نیز برابر حریفانی از آمریکا، ایتالیا و دانمارک شکست خوردند و از صعود به دور بعد باز ماندند.

در بخش بانوان عالمه سادات هاشم‌پور، ویدا هنرمند، عطیه گل‌افشان و فرشته قربانی برابرکمانداران دانمارک، ایتالیا، آمریکا و اسپانیا به برتری رسیدند و باید در مرحله یک هشتم نهایی برابر حریفانی از ایتالیاف اسلونی، اسپانیا و آمریکا قرار بگیرند. در همین ماده افسانه شفیعی برابر نماینده آمریکا شکست خورد و از صعود به درو بعد باز ماند.

در ریکرو مردان، حسن دلشاد برابر فرانسه به برتری رسید و  صادق اشرفی برابر نماینده سوئد پیروز شد و راهی مرحله یک هشتم شدند. امین پیرعلی با شکست برابر فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت. دلشاد و صادقی در دور بعد با حریفانی از آمریکا و ایتالیا رو به رو می‌شوند.

 

کد خبر : ۴۳۲۷۷۹