خبرگزاری کار ایران

بارانی: سیدجلال پرسپولیس را از یک شکست حتمی نجات داد/ درگیری صادقی و منشا چیز خاصی نبود

هافبک تیم پیکان گفت: در فرم خوبی قرار داریم و تمام تمرکز ما هم روی این مساله است که بتوانیم همین روند فعلی را تا جای ممکن ادامه بدهیم.

صادق بارانی، هافبک تیم پیکان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی هفته گذشته این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود، با اینکه در این دیدار گلی رد و بدل نشد اما فکر کنم جذابیت خوبی داشت و تماشاگران از دیدن آن راضی بودند. هم ما و هم پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم. وقتی که پرسپولیس 10 نفره شد از برتری نفری که داشتیم استفاده نکردیم و در آخر هم به مساوی رضایت دادیم.

او ادامه داد: در این بازی عملکرد دروازه‌بان‌های دو تیم خیلی خوب بود. در چند صحنه دروازه‌بان پرسپولیس توپ‌های ما را خوب گرفت و رحمان احمدی نیز درون دروازه ما روز درخشانی را پشت سر گذاشت. البته نباید از آن توپی که سیدجلال حسینی در دقیقه 90 از روی خط دروازه پرسپولیس برگرداند بگذریم. او در آن لحظه پرسپولیس را از یک شکست حتمی نجات داد. در مجموع بازی خوبی بود و فکر می‌کنم هر دو تیم هم از نتیجه مساوی راضی هستند.

هافبک تیم پیکان در خصوص روند خوب این تیم در فصل جاری نیز اظهار داشت: خدا را شکر در فرم خوبی قرار داریم و تمام تمرکز ما هم روی این مساله است که بتوانیم همین روند فعلی را تا جای ممکن ادامه بدهیم. در این فصل خرید‌های خیلی خوبی داشتیم و بازیکن‌های خوبی به پیکان اضافه شده‌اند، ضمن اینکه یک کادرفنی بسیار خوب هم بالای سر تیم است که واقعاً کاربلد هستند. هدف ما در این فصل کسب یک رتبه تک رقمی خوب است که با ادامه این شرایط قطعاً می‌توانیم به آن برسیم.

در اواسط بازی روز پنجشنبه پیکان و پرسپولیس، امیرحسین صادقی و گادوین منشا دو بازیکن پیکان در یک صحنه با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت بقیه بازیکنان این درگیری خاتمه یافت. بارانی در واکنش به این اتفاق تصریح کرد: در آن صحنه من به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بودم و اصلاً ندیدم چه اتفاقی افتاد. بعداً هم که فیلم بازی را دیدم، متوجه شدم چیز خاصی نبوده واقعاً. صادقی جزو بزرگترهای تیم است و در آن صحنه به منشا تذکر داد که به دلیل هیجان بالای بازی که روی هردوی آنها اثر گذاشته بود یک درگیری کوچک رخ داد. این اتفاق ممکن است در هر تیم دیگری هم رخ بدهد و نباید این مسائل را بزرگ جلوه داد. این موضوع آنقدر بی‌اهمیت و کوچک بود که حتی در پایان بازی هم کسی در رختکن به آن نپرداخت و در تمرینات چند روز اخیر هم صادقی و منشا کلی با هم شوخی کرده‌اند.

صادق بارانی، در پایان راجع به بازی این هفته پیکان مقابل ذوب‌آهن در اصفهان گفت: بازی سختی در اصفهان پیش رو داریم. البته نباید از این موضع غافل شد که این فصل هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و همه تیم‌ها خیلی خوب هستند. ذوب‌آهن هم تیم خوبی است که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند. با این حال ما هم برای کسب سه امتیاز به اصفهان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز سخت این بازی بیرون از خانه را کسب کنیم.

 

کد خبر : ۴۳۲۸۶۵