خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس 7 - تیم ملی دانشجویان 1؛ برتری پر گل سرخپوشان در دیداری تدارکاتی

دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم ملی دانشجویان با نتیجه 7 بر یک به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز یکشنبه از ساعت 12:30 به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت.

این دیدار در پایان با نتیجه 7 بر یک خاتمه یافت.گل‌های پرسپولیس در این دیدار توسط؛ کامیابی نیا (2 گل)، طاهرخانی، پریموف، زاهدی، رحمتی و علیپور به ثمر رسید و تک گل میهمان نیز از روی نقطه پنالتی توسط اوسانی وارد دروازه ابوالفضل درویش‌وند شد.

بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، حسین ماهینی، رامین رضائیان، محمد امین آرام طبع، حمیدرضا طاهرخانی، احمد نورالهی، احسان علوان‌زاده، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و پریموف. سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تیم ملی دانشجویان ایران:

مرتضی قدیمی‌پور، معین محرابی، هادی احمدی، عباس سبحانی، میلاد شکرزاده، فرشاد هاشمی، علیرضا علی عسگری، فرشاد رسولی، محمد حسین‌پور، علی فاطمی و محمد اوسانی. سرمربی: فرشید کرمی

پرسپولیس که یک دست قرمزپوش بود برابر سفیدپوشان تیم ملی دانشجویان یک بازی کاملا برتر را با وجود حضو یک ترکیب متفاوت به نمایش گذاشت.

سرخپوشان می‌توانستند در دقیقه 15 روی همکاری خوب رامین رضاییان و مهدی طارمی به گل برسند. توپ به پریموف رسید اما ضربه او توسط قدیمی‌پور مهار شد.

شاگردان برانکو تنها 7 دقیقه بعد به گل رسیدند. اینبار هم پریموف با حرکت خوب خود در فضاهای خالی، در موقعیت مناسب قرار گرفت. دروازه‌بان حریف نتوانست ضربه او را به طور کامل مهار کند و به این ترتیب توپ ارسالی مهاجم اوکراینی به حمیدرضا طاهرخانی رسید که او با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف، توپ را به گل تبدیل کرد.

بعد از این صحنه، بازیکنان تیم ملی دانشجویان در صدد جبران گل خورده برآمدند و حاصل حملات آنها دو ضربه کرنر بود. در یک صحنه هم بوژیدار مصدوم شد و جای خود را به ابوالفضل درویش‌وند داد.

سرخپوشان بعد از این صحنه‌ها، بازی را بار دیگر در دست گرفتند تا اینکه در دقیقه 35 روی پاس سید جلال حسینی به گل دوم دست پیدا کردند. در این صحنه پریموف توپ ارسالی را با زیرکی از بالای دستان دروازه تیم ملی دانشجویان با حرکت چیپ به درون دروازه هدایت کرد.

لحظاتی بعد سرخپوشان می‌توانستند به گل سوم برسند اما فرشاد احمدزاده در پایان یک حرکت تیمی جالب موفق نشد پاس مهدی طارمی را به گل بدل کند.

نیمه اول این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب؛ ابوالفضل درویش‌وند، پلی یانسکی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور، محمد رحمتی، شهاب زاهدی و وحید امیری به میدان رفت.

به فاصله کوتاهی از شروع این نیمه بود که شهاب زاهدی گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

لحظاتی بعد کمال کامیابی‌نیا روی حرکت و پاس به بیرون علی علیپور، گل چهارم قرمزپوشان را زد و گل پنجم هم توسط کمال کامیابی‌نیا درون دروازه تیم ملی دانشجویان قرار گرفت.

سرخپوشان قبل از اینکه گل ششم را به ثمر برسانند یک گل را روی ضربه پنالتی دریافت کردند. پنالتی با خطای ربیع‌خواه به دست آمد و محمد اوسانی پشت توپ قرار گرفت و گل اول میهمان را به ثمر رساند. دقایقی بعد سرخپوشان به گل ششم رسیدند. پاس بلند کامیابی‌نیا در سمت چپ به وحید امیری رسید. او توپ را به شهاب داد و زاهدی هم با یک پاس عمقی محمد رحمتی را در موقعیت مناسب قرار داد تا او با یک ضربه فنی گلزنی کند.

و اما در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی با همان شش گل پایان خواهد یافت، علی علیپور روی یک ارسال از سمت راست، هفتمین گل را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه 7 بر یک به سود پرسپولیس تمام شود.

کد خبر : ۴۳۲۹۱۶