خبرگزاری کار ایران

انریکه: این بدترین بازی بارسلونا در زمان مربیگری من بود

تیم فوتبال بارسلونا در هفته سیزدهم لالیگا جدال سخت خارج از خانه مقابل سوسیه داد را با تساوی پشت سر گذاشت تا طلسم نبردن این تیم در آنوئتا پابرجا بماند

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار هفته سیزدهم لالیگا در روز یکشنبه بارسلونا در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا طلسم بارسلونا در آنوئتا همچنان ادامه داشته باشد و آبی اناری ها نتوانند اختلاف خود را با رئال مادرید در صدر جدول قبل از ال کلاسیکو کم کنند. 

لوئیس انریکه بعد از توقف تیمش برابر سوسیداد گفت: اگر به نتیجه نگاه کنم، مثبت ترین ارزیابی و جنبه بازی بارسلونا را می توانم ببینم. اگر به برد می رسیدیم ناعادلانه بود. تساوی یک بر یک در این بازی مثل یک معجزه برای ما بود و من به همین خاطر به تیم حریف تبریک می گویم. سوسیداد از همه نظر نسبت به ما در این بازی برتری داشت. واقعا خیلی خوش شانس بودیم که دروازه ما بیشتر از این باز نشد. حریف کاملا برتر از ما بود و تمام نبردهای بازی را به سود خود پایان برد. آنها اجازه ندادند تا ما به دروازه انها نزدیک شویم و به خوبی ما را تحت فشار قرار دادند. گاهی طبیعی است با بازی دفاعی و بدون توپ صاحب نتیجه شوید اما ما امشب حتی نتوانستیم پنج پاس به همدیگر بدهیم و حریف با شش بازیکن توانست بازیکنان میانی ما را از بازی خارج کند.

او ادامه داد: در نیمه دوم روی یک همکاری و نبوغ نیمار و مسی توانستیم به گل برسیم. کمی در نیمه دوم بهتر شده بودیم ولی کافی نبود. این بدترین بازی بارسلونا از زمانی بود که من هدایت این تیم را بر عهده گرفتم. حتی شایسته کسب همین یک امتیازی نیز نداشتیم که به خانه می بریم. 

به این ترتیب بارسلونا اکنون با 6 امتیاز کمتر از رئال مادرید در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفته است و این در حالی است که دو تیم باید این هفته در رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ برابر هم به میدان بروند. 

پس از این بازی، جرارد پیکه در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص تساوی و عملکرد آبی اناری پوشان ابراز شکایت کرد و عنوان کرد آنها با این روند به قهرمانی در لیگ نخواهند رسید.

انریکه در پاسخ به این صحبت گفت: این خوب است که شما بخواهید دیدگاه شما بهتر شود و بتوانید در ادامه لیگ به شرایط خوب برسید ولی این درست نیست بعد از 13 هفته حریف از قهرمانی بزنید و بگویید به قهرمانی نمی رسید.

 

کد خبر : ۴۳۳۰۴۳