خبرگزاری کار ایران

میلوژوویچ: سطح بازی شجاعی بالاتر از پانیونیوس است، اما مناسب فوتبال یونان نیست!

سرمربی پانیونیوس معتقد است مسعود شجاعی بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما برای تطبیق دادن خودش با فضای فوتبال یونان کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، 

میلوژوویچ، سرمربی پانیونیوس پس از بازی تیمش برابر پاناتینایکوس عنوان کرد: این قانون فوتبال است. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و تا حد زیادی موفق بودیم. تلاش خود را انجام دادیم تا برنامه خودمان را در این دیدار پیدا کنیم. تا ثانیه‌های پایانی پیروز میدان بودیم ولی در نهایت دو امتیاز ارزشمند را به راحتی از دست دادیم.

سرمربی پانیونیوس درباره سوال خبرنگار یونانی مبنی بر اینکه مسعود شجاعی از زمان حضورش در پانیونیوس تاکنون نتوانسته خودش را تطبیق دهد و روند رشد کندی داشته است، گفت: باید برخی از امور را توضیح دهم. مسعود بدون شک بازیکنی در سطح بالاتری از پانیونیوس است اما مناسب بازی در یونان نیست. او با توانایی‌های خودش می‌تواند در دورن زمین کارهایی انجام دهد که شما را به وجد بیاورد. او جزو بازیکنانی است که استعداد عالی دارد. او از بازیکنان مغروری است که در داخل زمین بیشتر می‌خواهد دیده شود. به نظرم او بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما برای تطبیق دادن خودش با فضای فوتبال یونان کار سختی دارد.

تیم فوتبال پانیونیوس شب گذشته در هفته داوزدهم سوپر لیگ یونان به همراه کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی دو بازیکن ایرانی خود مقابل پاناتینایکوس رفت که به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این دیدار کریم انصاری‌فرد در دقیقه 71 روی پاس گل زیبای شجاعی موفق به گلزنی شد. پانیونیوس در این دیدار تا دقیقه 93 پیروز میدان بود ولی در نهایت گل تساوی را در وقت‌های اضافه دریافت کرد و بازی برده را با تساوی عوض کرد.

 

کد خبر : ۴۳۳۰۶۴