خبرگزاری کار ایران

مرفاوی:اخراج دو بازیکن برنامه‌های‌مان را به هم ریخت/ گل اول استقلال مشکوک بود

سرمربی تیم فوتبال صبای قم پیروزی تیم استقلال در بازی امروز را به آبی پوشان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باید به تیم استقلال تبریک بگویم. استقلالی‌ها این بازی را بردند و به کادرفنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود: استقلال از نظر تاکتیکی بازی را بهتر شروع کرد و به نظرم بازیکنان ما این بازی را خوب شروع نکردند و فرصت را به حریف دادند که روی دروازه ما بیاید. ما نتوانستیم به خوبی حفظ توپ کنیم و در میانه زمین هم بازی را از دست دادیم. ما خیلی زود توپ‌ها را از دست می‌دادیم. به نظرم در صحنه‌ای هم که ما برتر بودیم، در یک صحنه توپ در محوطه جریمه استقلال به دست بازیکن این تیم خورد که بهتر است کارشناسان در این باره نظر بدهند. به نظرم ما در شرایطی از استقلال گل خوردیم که می‌توانستیم آن گل را نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر ما در نیمه اول آن گل را دریافت نمی‌کردیم، به نظرم شرایط بازی هم تغییر می‌کرد. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم، اما اخراج دو بازیکن ما برنامه‌های‌مان را به هم ریخت و استقلال در حضور 9 نفره ما گل دوم را هم به ثمر رساند. بازیکنانم 9 نفره هم مردانه جنگیدند و با تیم خوب استقلال جنگیدند و حتی شرایط بهتری هم داشتند. در نهایت استقلال سه امتیاز را گرفت و به آنها تبریک می‌گویم. مجموعاً من از بازی نیمه اول تیمم راضی نیستم و وقتی 9 نفره شدیم همه بیشتر تلاش می‌کردند که شرایط بهتر باشد. به نظرم در بازی این اتفاقات هست و این اتفاقات فوتبال به ضرر ما شد و به نظرم یکی از مسائل مهم این بازی هم قضاوت ضعیف بود و داور ضعیف قضاوت کرد. به نظرم هر چیزی هم درباره داوری می‌گوییم، تأثیری در این خصوص نمی‌بینیم.

سرمربی صبا در مورد حاشیه‌های بازی گفت: من نمی‌توانم دروغ بگویم و حقیقت این است که در جریان این مساله نبودم. وقتی حق‌جو با کریمی درگیر شدند و رفتم مساله را خاتمه بدهم تا ۸ نفره نشویم. یعقوب کریمی شاگردم بود و قبول کرد از من به زمین برگشت اما پشت سرم را که دیدم، کادرفنی استقلال در محوطه فنی ما بودند و فقط می توانستم جدا کنم و کار دیگری نمی‌توانستم بکنم اما گویا صحبت‌هایی از سوی کادرفنی استقلال بیان شده که من نشنیدم و به من گفتند. مساله خاصی نبود و فقط به منصوریان گفتم مثل اینکه شما چیزی گفته بودید ما رابطه خانوادگی باهم داریم. او اسم فرزندانم را قسم خورد و گفت چیزی از ما سر نزده است و بخاطر فوتبال نباید من و منصوریان بخواهیم بهم توهین کنیم. زیرا در این صورت مثل این است که به خانواده های یکدیگر توهین کرده‌ایم.

مرفاوی در مورد استفاده نکردن از بازیکنان اسمی گفت: اگر لازم باشد استفاده می‌کنم. وقتی بازیکنم می‌گوید آماده نیستم و آنچه من می‌خواهم را در زمین اجرا نکرده ، شما بیک زاده را می‌گویید که او وقتی دید در ترکیب نیست اردو را ترک کرد و ما هم عکس العمی نشان ندادیم.

وی در مورد اینکه دیروز گفته بود بازی امروز تاکتیکی است گفت: دیروز گفتم امروز شاهد بازی تاکتیکی خواهیم بود و هر کسی هم اشتباه کمتری داشته باشد برنده می‌شود واستقلال هم اشتباهات کمتری داشت زیرا بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان توانمند داشت و تاکتیکی که اتخاذ شده بود را اجرایی کرد. در مقابل بازیکنانم آنچه می‌خواستم را در زمین اجرا نکردند و گل اول را روی اشتباه خوردیم و توپ را جلوی دفاع لو دادیم. این باعث شد که گل اول را بخوریم. جواب سوال شما این است که بازیکنان استقلال در اجرای تاکتیک بهتر بودند.

 

 

کد خبر : ۴۳۳۷۱۶