خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: عارم می‌آید اسم این آقا را ببرم/ او مرتب به منصوریان فحاشی می‌کرد

مربی استقلال در خصوص حواشی آخر بازی این تیم مقابل صبای قم گفت: جو بازی از ابتدا به شکلی پیش رفت که این آقا مرتب به داور و همه ارکان تیم ما فحاشی می‌کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه بعد از پیروزی استقلال مقابل صبا اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم متأسفم. جو بازی از ابتدا به شکلی پیش رفت که این آقا مرتب به داور و همه ارکان تیم ما فحاشی می‌کرد. 

وی افزود: خجالت می‌کشم و عارم می‌آید که اسم این آقا را ببرم. من فقط به سمت بازیکنانمان رفتم تا او را جدا کنم، اما آن آقا به سرمربی تیم من توهین کرد. سپس هم دستش را به سمت صورت من پرت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهراً قبل از صحنه درگیری با هم جروبحث داشتید، گفت: من به آقای دارابی گفتم چرا یک نفر از روی نمیکت صبا این‌قدر با داور چهارم صحبت و اعتراض می‌کند. آن مسئله چیز خاصی نبود، ولی متأسفم که چنین شخصی به عنوان مربی در لیگ برتر فعالیت می‌کند. من از همه عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام و از صمد مرفاوی خواهش می‌کنم که این آقا را کنار خودش نگه ندارد. از مرفاوی که دوست خانوادگی من است تعجب می‌کنم چرا چنین شخصی را در کنار خودش می‌بیند، شما اتفاقات سال گذشته و مسائلی که رخ داد را از آقای کاظمی بپرسید.

خرمگاه در خصوص عملکرد فنی تیمش نیز گفت: من باید بازی را ببینم و الان نمی‌توانم در موردش نظر بدهم، اما ما بازی را بردیم و خدا را شکر می‌کنم و این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم، همان‌طور که در بازی گذشته 2 امتیاز را از دست دادیم حالا این 3 امتیاز را به مردم تقدیم می‌کنیم.

خبرنگاری از مربی استقلال پرسید شما تا به حال درگیری نداشتید و چرا از کوره در رفتید که خرمگاه گفت: از این سوال ممنون هستم. من تا حالا از این کارها نکرده‌ام و اجازه نمی‌دهم در محیط ورزشی چنین اتفاقاتی بیفتد. او مرتب به منصوریان فحاشی می‌کرد و حالا آن‌قدر دل و جرأت دارم که بگویم وقتی او فحش داد من هم فحاشی کردم، اما سوال من این است فحاشی برای 3 امتیاز؟ من با مرفاوی رفت‌وآمد خانوادگی دارم ولی از شما خواهش می‌کنم به عقبه من نگاه کنید و اگر تا حالا من چنین کاری کرده بودم، آن‌وقت به روی من بیاورید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رحیم زهیوی به استقلال می‌آید، گفت: این مسئله را من الان از شما می‌شنوم.

 

کد خبر : ۴۳۳۷۱۷