خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی باز هم مقابل پدیده متوقف شد/ قلعه‌نویی صدر را به برانکو پس می‌دهد؟

دیدار حساس تراکتورسازی و پدیده با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، تراکتورسازی که برای حفظ صدرنشینی تلاش می‌کند میزبان پدیده مشهد است.

قضاوت این دیدار بر عهده  محمد حسین زاهدی‌فر است. داور این دیدار به محمدحسین مرادمند و یونس شاکری کارت زرد نشان داد. 

بازیکنان تراکتورسازی برای ادای احترام به درگذشتگان سانحه قطار تبریز- مشهد با لباس مشکی در برابر پدیده حاضر شدند.

تراکتورسازی در نیمه اول حملات متعددی را روی دروازه پدیده انجام داد تا اینکه در دقیقه 37 توسط فرزاد حاتمی به گل رسید.  نیمه اول با تک گل تراکتورسازی به پایان رسید. 

نیمه دوم بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 61 بازی تیم پدیده با ضربه کاشته محسن یوسفی به گل رسید. بعد از گل پدیده بازی باز هم پایاپای دنبال شد و از حملات متعدد تراکتورسازی خبری نبود. در 10 پایانی اما تراکتورسازی چند موقعیت خطرناک خلق کرد. دقیقه 81 شوت زیبای سروش رفیعی با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه 83 تراکتورسازی یک ضربه کاشته پشت محوطه پدیده به دست آورد که این کاشته با ضربه خطرناک کرار با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت. 

زاهدی‌فر برای این بازی 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. 

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید تا تراکتورسازی دو امتیاز بازی خانگی را از دست دهد. پرسپولیس تهران که با تفاضل گل پشت سر تراکتورسازی قرار داشت این فرصت را دارد تا با برد ماشین‌سازی دوباره صدرنشین شود. 

 

کد خبر : ۴۳۳۸۳۹