خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان:‌ بازیکنانم از جان مایه گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت:با توجه به شکست هفته قبل، باید در این بازی پیروز می‌شدیم.

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: بازی برای هر دو تیم سنگین بود چرا که دو تیم به پیروزی نیاز داشتند.   با توجه به شکست هفته قبل، باید در این بازی پیروز می‌شدیم. هر دو تیم با هدف پیروزی به زمین آمدند و هر کسی که بازی را دید لذت برد. بازیکنان ما خوب بازی کردند.

وی افزود: ما امروز چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و فکر می‌کنم جوانان به کمک تیم آمدند. همانطور که قبلا گفتم 5 تغییر برای این بازی انجام دادیم. بچه‌ها به خاطر بازی هفته گذشته امروز از جان مایه گذاشتند. ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و توپ‌هایی هم به تیر دروازه خورد اما پیروزی امروز را مرهون لطف امام رضا (ع) هستیم. 

سرمربی نفت آبادان در ادامه با اشاره به اینکه سیاه‌جامگان هم این تیم را تحت فشار گذاشته بود خاطرنشان کرد: ما توانستیم بازی را خوب جمع کنیم. حملات زیادی را با فکر طراحی کرده بودیم که در نهایت به پیروزی رسیدیم. سیاه‌جامگان ما را تحت فشار گذاشت اما بازیکنان ما در دروازه و دفاع همه عالی بودند و توانستیم بازی را کنترل کنیم. 

دست‌نشان در خصوص شعار هواداران مبنی بر بازی ضد فوتبال تصریح کرد: هواداران درباره فوتبال هرچه بگویند حق دارند. ایوب کلانتری یکی از شوت‌زن‌ترین بازیکنان است. او ضربه‌ای را به یکی از بازیکنان ما زد که دلش را مدت‌ها گرفته بود. آیا این ضد فوتبال است؟ در صحنه‌ای نزدیک بود به خاطر یک اتفاق سیاه‌جامگان گل بزند. شاید بازیکنان من تحت فشار و خستگی بودند. داور در این بازی 5 دقیقه وقت تلف شده گرفت و این فرصت را به سیاه‌جامگان داد. در 10 دقیقه پایانی بازیکن ما لنگان لنگان بازی را ادامه می‌داد اما ما قصد تخریب بازی را نداشتیم و اگر این اتفاق افتاد عذرخواهی می‌کنم. این را باید بگویم تیم ما اصولی بازی کرد و گل زد. 

وی در پاسخ به این سوال که داوری این بازی را چطور می‌بینید، خاطرنشان کرد: اکرمی نسبت به گذشته پخته‌تر عمل کرد. او در گذشته هم داوری کرده بود و من نگران بودم چراکه دست به کارتش زیاد بود! او امروز با تجربه‌تر عمل کرد هرچند نیمکت ما در یکی دو صحنه به آفساید معترض بود که آن هم مربوط به داور خط است. در نهایت فکر نمیکنم ما و سیاه‌جامگان از داوری آسیب دیده باشیم. 

سرمربی نفت آبادان درباره اینکه اکرمی امروز هم کارت زیادی را نشان داد، یادآور شد: اکرمی سابقه 13 کارت را دارد به همین دلیل می‌گویم او امروز با تجربه بود. خوشحالم که اکرمی پخته شده و ما می‌توانیم بعد از ترکی داوران دیگری هم به فوتبال معرفی کنیم. 

 

کد خبر : ۴۳۳۸۵۸