خبرگزاری کار ایران

مربی ماشین‌سازی: امیدرارم در لیگ بمانیم

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت:نتیجه بدی برای ما رقم خورد اما بازی خوبی انجام دادیم

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی به دلیل کمر درد در نشست خبری حاضر نشد راداشو دستیارش را به نشست فرستاد و او گفت: نتیجه بدی برای ما رقم خورد اما بازی خوبی انجام دادیم، تیم ما هر روز بهتر می‌شود..

راداشو ادامه داد: ما شخصیت ماشین‌سازی را نشان دادیم، همه ما در کنار هم بودیم و خوب بازی کردیم ، نتایج به نفع ما رقم نخورده است، امیدوارم در آینده بهتر نتیجه بگیریم،10 نفره هم خوب بازی کردیم، از عملکرد بازیکنان خوشحال هستیم.

وی در مورد اینکه چقدر ماشین سازی شانس بقا در لیگ برتر را دارد، گفت: جای ما در اینجای جدول نیست، اگر شانس بقا نداشتیم من اینجا نبودم، من دوباره به تغییر برگشته‌ام، من و رسول خطیبی و همه کادر فنی امیدواریم که در لیگ برتر بمانیم و این مسئله امکان پذیر است.امروز یک شانس بزرگ گلزنی را از دست دادیم و پنالتی را از دست دادیم اما این یک شروع خوب برای بازی‌های بعد است.

مربی ماشین‌سازی در مورد اینکه چرا رسول خطیبی در نشست خبری حاضر نشد، گفت: به دلیل اینکه چند روز کمر درد داشت نتوانست امروز به نشست خبری بیاید. در این هنگام خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود گفت:خطیبی کنار خط به نظر نمی‌رسید کمرش درد می‌کرد زیرا حرکات خوبی انجام می‌داد!

مربی پرتغالی در مورد اینکه چرا تیموریان و نصرتی از فهرست خط خوردند، گفت: تنهاچیزی که می‌توانم بگویم این است که ما 25 بازیکن داریم و همه بازیکنان می‌توانند بازی کنند بجز مصدومان ، این یک انتخاب بوده است و ما این تصمیم را گرفتیم.

وی در مورد اینکه چطور از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت می‌کند ولی ماشین‌سازی امروز خوب بازی نکرد، گفت: واقعیت این است که خوب بازی کردیم، با توجه به بازی‌هایی که قبلا از تیم دیدم می‌بینم که تیم در حال پیشرفت است، البته یک روزه نمی‌توان در تیم تغییر ایجاد کرد و ما به زمان نیاز داریم، در حال پیشرفت هستیم، امیدوارم در زمان کوتاهی برنده شویم، همه ما این را می‌خواهیم. با توجه به تمریناتی که داریم، پیشرفت و بهتر بازی می‌کنیم.

وی در مورد ۷ شکست متوالی ماشین‌سازی در لیگ برتر گفت: هرکسی می‌خواهد برنده شود ، ما نیاز به برنده شدن داریم، همه ما در لیگ به امتیاز نیاز داریم، هرکاری می‌کنیم که امتیاز بگیریم. من نمی‌توانم با این نتایج راضی باشم اما پیشرفت تیم را می‌بینم. فقط به این فکر می‌کنیم که به رسول خطیبی کمک کنم وگرنه من اینجا نبودم. ما باید پیشرفت کنیم اما من نمی‌توانم جادو کنم و از آستینم خرگوش دربیاورم، ما با تمرین و کار می‌توانیم پیشرفت کنیم.

 

کد خبر : ۴۳۳۹۰۱