خبرگزاری کار ایران

فریبا: خرمگاه حرکتی نکرد که محروم شود/ روز جمعه منتظر هواداران هستیم

مدیر فنی استقلال می گوید: هیچ وقت در مورد مسائل حاشیه‌ای بازی با تراکتورسازی صحبت نمی‌کنم و بحث ما فنی است.

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا در حاشیه تمرین امروز  استقلال گفت: شرایط تیم خوب است و امروز هم تمرین شادابی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با تراکتورسازی هستیم. از نظر من، تراکتورسازی، بهترین نفرات و کادر فنی را دارد و در حد قهرمانی است. این تیم بازیکنان جایگزین خوبی هم داشته و تنها معطوف به یازده بازیکن اصلی نیست.

«بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم» وی با بیان این جمله افزود: هم ما از تراکتورسازی شناخت داریم و هم آنها از استقلال. در مجموع فکر می‌کنم بازی خوبی از لحاظ فنی شاهد باشیم.

مدیر فنی تیم استقلال در خصوص مسائل حاشیه‌ای این دیدار عنوان کرد: هیچ وقت در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت نمی‌کنم و بحث ما فنی است. کاری به حواشی ندارم.

فریبا در رابطه با حضور هواداران در این دیدار خاطرنشان کرد: شک نکنید هوادار به استقلال در هر شرایطی کمک کرده است. از آنها خواهش می‌کنم روز جمعه پرتعداد بیایند و این قول را می‌دهم سعی و تلاش خودمان را کرده تا بازی خوبی انجام دهیم. روز جمعه منتظر هواداران هستیم که به ورزشگاه آمده و به ما هیجان بدهند.

وی در واکنش به این سوال که برخی از منتقدان اعتقاد دارند استقلال چندان زیبا بازی نمی‌کند، گفت: زیبا بازی کردن یعنی چه؟ معنی زیبا بازی کردن یعنی اجرای کارهای تاکتیکی. بازیکنان در نیمه نخست بازی با صبا به جهت تاکتیکی 60،70 درصد کارهای تمرین شده در طول هفته را اجرا کردند. این مسئله نشان می‌دهد تیم پیشرفت کرده است. شاید از نظر تماشاگر عام، تیم شرایط خوبی نداشته باشد، اما با روندی که بازیکنان در پیش گرفته‌اند، امیدوارم در بحث زیبا بازی کردن هواداران را راضی کنیم.

مدیرفنی تیم استقلال در خصوص محرومیت محمد خرمگاه به دلیل اتفاقات بازی با صبای قم عنوان کرد: همه اتفاقات بازی با صبا را برعهده مردم گذاشته‌ایم تا آنها قضاوت کنند داستان چه چیزی بوده است. بهترین کسی که می‌تواند نظر دهد، ناظر فدراسیون است که همه چیز را شنیده و دیده است. کار زشتی رقم خورده و باید منتظر تصمیم کمیته انصباطی باشیم. خرمگاه حرکتی نکرد که  محروم شود. وقتی یعقوب کریمی درگیر شد، او به سمت کریمی رفت تا درگیری را جمع کند. در ادامه اتفاقی افتاد که نمی‌خواهم به آن ورود کنم.

فریبا در رابطه با بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال گفت: هنوز با کادر فنی صحبت نکرده‌ایم. سه بازی دیگر تا پایان نیم فصل اول باقیمانده و پس از آن صحبت خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۴۳۴۵۲۸