خبرگزاری کار ایران

هوری: صنعت نفت مشکل مالی ندارد/ جایگاه هشتم در پایان فصل، ایده‌آل است

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان معتقد است اگر این تیم در پایان فصل در رتبه هشتم و یا نهم قرار بگیرد، عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشته است.

حسن هوری، کاپیتان تیم نفت تهران در خصوص وضعیت این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بعد از افت و باختی که در دو هفته گذشته لیگ داشتیم، توانستیم تیم خوب سیاه‌جامگان را شکست دهیم و به شرایط ایده‌آل نزدیک شویم. سیاه‌جامگان با هدایت خداداد عزیزی کاملا متحول شده بود و ما به سختی توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: این هفته نیز کار بسیار سختی مقابل سایپا داریم. با اینکه سایپا در رده های پایین جدول است اما از مهره‌ها و کادر فنی بسیار خوبی بهره‌مند است و ما روز پنج‌شنبه کار بسیار سختی برای پیروزی داریم.

هوری درباره علت افت صنعت نفت در چند هفته گذشته نیز گفت: ما امسال به لیگ برتر صعود کردیم و نباید از ما انتظار داشت که پابه‌پای تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و یا پرسپولیس تا روزهای پایانی لیگ در رده‌های بالایی جدول حضور داشته باشیم. به نظر من اگر در پایان فصل در رتبه هشتم و یا نهم نیز قرار بگیریم، برای تیم ما ایده‌آل است.

هوری در پایان با تقدیر از مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، وضعیت پرداخت‌های باشگاه به بازیکنان را خوب توصیف کرد و گفت: بازکنان صنعت نفت تا به اینجای کار 30درصد از قرارداد‌های خود را دریافت کرده اند و تا پایان نیم‌فصل این پرداختی‌ها به 50درصد می رسد.

وی ادامه داد: به غیر از این ما به طور کامل حقوق و پاداش‌های فصل گذشته را نیز دریافت کرده‌ایم و خوشبختانه مانند اکثر تیم‌های لیگ برتری مشکل مالی نداریم که این مساله به درایت مدیرعامل باشگاه بازمی‌گردد.

کد خبر : ۴۳۴۹۰۸