خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: خانواده‌ام می‌دانند که روزی سرمربی اینتر می‌شوم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در مورد اظهارات پسرش در خصوص احتمال سرمربیگری او در اینتر میلان گفت: رخ دادن این اتفاق بعید نیست.

به گزارش ایلنا، جووانی سیمئونه، پسر بزرگ دیه‌گو سیمئونه اخیراً گفته است که پدرش یک روز هدایت تیم فوتبال اینتر را برعهده خواهد گرفت. اکنون پدر او هم می‌گوید رخ دادن این اتفاق بعید نیست.

سیمئونه که سال 1998 با اینتر جام یوفا را کسب کرد، درباره اظهارات اخیر فرزند خود گفت: اینکه پسرم، پدرم، خواهرم یا همسرم می‌گویند که من در آینده سرمربی اینتر خواهم شد به این دلیل است که آنها می‌دانند من یک روز سرمربی اینتر می‌شوم.

سیمئونه که در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با خبرنگاران صحبت می‌کرد، تأکید کرد که در آینده‌ای نزدیک خیال ترک اتلتیکومادرید را ندارد. او ادامه داد: من چیزی برای گفتن درباره آینده‌ام ندارم. همه چیز کاملاً مشخص است.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو درباره وضعیت بایرن مونیخی که برخی رسانه‌های وضعیت آن را بحرانی توصیف کرده‌اند هم عنوان کرده: من فکر نمی‌کنم که بایرنی‌ها دچار بحران شده باشند. در طول فصل همیشه همه تیم‌ها مقاطع سختی را سپری می‌کنند. گاهی اوقات شما همه چیز را تحت کنترل دارید و گاهی اوقات کنترل را از دست می‌دهید. با شناختی که من از آنچلوتی دارم، شک ندارم که آنها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهند جنگید.

کد خبر : ۴۳۵۲۱۱