خبرگزاری کار ایران

مبعلی می‌تواند تا چند سال دیگر هم بازی کند

دایی: مشکلات مالی برطرف شود قطعاً وضعیت نفت از این هم بهتر خواهد شد

مربی نفت تهران گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط تیم خوب است و با تمریناتی که در این چند روز داشته‌ایم، آماده بازی با گسترش فولاد هستیم.

محمد دایی، مربی تیم نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط فعلی این تیم گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط تیم خوب است و با تمریناتی که در این چند روز داشته‌ایم، آماده بازی با گسترش فولاد هستیم.

او در مورد شکست نفت در هفته گذشته لیگ مقابل فولاد خوزستان نیز اظهار داشت: در این بازی تیم ما خیلی خوب بازی کرد. گل اول را روی یک اشتباه فردی خوردیم و بعد از آن کاملاً بازی را در کنترل داشتیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم. ولی متاسفانه از دقیقه 85 به بعد شرایط به ضرر ما پیش رفت. ابتدا که بر اثر یک اشتباه گل دوم را خوردیم و بعد هم که جلو کشیدیم برای جبران گل خورده، در ضد حملات گل سوم و چهارم را خوردیم و در عرض 5 دقیقه همه چیز را از دست دادیم. احترام زیادی برای تیم فولاد قائل هستم اما آنها در این بازی کلاً 5 موقعیت داشتند که چهارتای آن را گل کردند. فوتبال در آن بازی روی بدش را به ما نشان داد و اصلاً مستحق باخت نبودیم.

گسترش فولاد تبریز، حریف این هفته نفت تهران، در دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. محمد دایی در واکنش به این مساله عنوان کرد: از همان اول هم مشخص بود که جایگاه گسترش پایین جدول نیست و آنها به روند خوب خود باز خواهند گشت. گسترش یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است که کادرفنی خوبی هم دارد و قطعاً بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. با این حال ما هم روی سه امتیاز این دیدار حساب کرده‌ایم و نمی‌خواهیم به راحتی آن را از دست بدهیم. برنامه خاصی برای این بازی داریم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی نفت تهران همچنین در رابطه با شرایط مالی این باشگاه تصریح کرد: مشکل مالی در باشگاه هست اما خوشبختانه نسبت به چند ماه پیش تاحدودی وضعیت بهتر شده و مطمئناً در ادامه نیز با تلاش مدیران باشگاه این مشکل به حداقل خواهد رسید. بازیکنان ما در اوج مشکلات با همه توان تلاش کردند و نتایج خوبی هم کسب کردیم. اگر مشکلات مالی برطرف شود قطعاً وضعیت نفت از این هم بهتر خواهد شد.

محمد دایی، در پایان در مورد شایعه خداحافظی ایمان مبعلی از فوتبال گفت: این مساله‌ای است که خود ایمان باید در مورد آن صحبت کند. به اعتقاد من او الان جزو بهترین‌های لیگ است و این فصل هم خیلی به نفت کمک کرده است. مبعلی بازیکن بسیار باهوشی است و این توانایی را دارد که تا چند سال دیگر هم فوتبال را در همین سطح ادامه بدهد. من در جریان این نیستم که چه تصمیمی برای آینده خود دارد اما بعید می‌دانم او قصدی برای خداحافظی از فوتبال داشته باشد.

 

کد خبر : ۴۳۵۲۲۱