خبرگزاری کار ایران

تقدیر سازمان امور دانشجویان از بانوی شطرنج باز ایران

خادم الشریعه: تقدیر وزارت علوم باعث دلگرمی است

سازمان امور دانشجویان ایران در حاشیه نشست هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی از سارا خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران به واسطه اقدام تحسین برانگیزش در رقابت‌های گرندپری روسیه تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، در نشست هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاه از سوی مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور با اهدای لوح و هدیه‌ای از اقدام اخلاقی سارا خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران در رقابت‌های گرندپری روسیه تقدیر بعمل آمد .

در متن تقدیرنامه معاون وزیر علوم به بانوی پرافتخار کشورمان آمده است :

« سرکار خانم سارا خادم الشریعه،

باسلام

اقدام تحسین برانگیز و انسانی شما در رقابتهای گرندپری شطرنج بانوان جهان در سال 2016 بار دیگر نام ایران اسلامی را در سرتاسر جهان بلند آوازه نمود و روحیه جوانمری، گذشت و فتوت در میادین و رقابت‌های بین‌المللی ورزش را ترسیم و به رخ جهانیان کشید. یقین دارم که این حرکت شما به عنوان کم نظیرترین حرکت در شطرنج جهانی همواره در یادها خواهد ماند و مایه افتخار ملت ایران و به ویژه بانوان وزرشکار ما خواهد بود. جامعه ورزش دانشگاهی تصمیم اخلاقی شما را ارج نهاده سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود در عرصه‌های ملی و بین المللی قرار می‌دهد.»

سارا خادم الشریعه در پایان این مراسم گفت : تصمیم وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان باعث دلگرمی من و ورزشکاران می‌شود و امیدوارم این روند برای تقدیر و زمینه تحصیل ورزشکاران قهرمانی چون من در دانشگاه‌های وزارت علوم ادامه داشته باشد و روز به روز شاهد توجه به ورزشکاران باشیم.

وی با تبریک روز دانشجو گفت: من باید سال گذشته در کنکور شرکت می‌کردم اما به خاطر حضور در ورزش حرفه ای موفق به ادامه تحصیل نشدم. تحصیلات دانشگاهی امر مهمی است و امیدوارم از امسال بتوانم تحصیل‌ام را ادامه دهم .

سارا سادات خادم الشریعه در دور آخر گرندپری بانوان جهان روسیه در جایگاه سوم جهان ایستاد.

کد خبر : ۴۳۵۲۲۹