خبرگزاری کار ایران

صادقی: برای باقی ماندن در بالای جدول باید سیاه‌جامگان را شکست بدهیم

مدافع تیم پیکان معتقد است این تیم برای خارج نشدن از جمع تیم‌های بالای جدول، باید سه بازی پیش روی خود را با برد پشت سر بگذارد.

امیرحسین صادقی، بازیکن تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این تیم گفت: خوشبختانه وضعیت تیم بد نیست. هفته گذشته در بازی مقابل ذوب‌آهن شکست بدی خوردیم و می‌خواهیم آن باخت را در دیدار این هفته با سیاه‌جامگان جبران کنیم.

مدافع پیکان در مورد شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن نیز اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. شرایط آب‌وهوا مناسب نبود این مساله کار را سخت‌تر هم کرده بود. البته ما در این بازی خیلی تلاش کردیم و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم. ولی ذوب‌آهن هم فوتبال خوبی بازی کرد و به آنها برای کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم. هر چند که نتیجه بازی نشان‌دهنده اختلاف واقعی دو تیم در این بازی نبود.

امیرحسین صادقی، در پایان راجع به بازی پیش روی پیکان مقابل سیاه‌جامگان نیز گفت: حساسیت جدول بسیار بالاست و اختلاف کم امتیازات شرایط را برای هم تیم‌ها سخت کرده است. برای همین باید در دیدارهای باقی مانده با تمرکز بیشتری بازی کنیم. سیاه‌جامگان با آمدن خداداد عزیزی شرایط بهتری پیدا کرده و قطعاً حریف سختی خواهند بود اما ما هم برای باقی ماندن در بالای جدول نه تنها نیاز به امتیازات کامل این بازی داریم، بلکه باید دو بازی بعدی تا پایان نیم فصل را هم با برد پشت سر بگذاریم تا از جمع مدعیان خارج نشویم.

 

کد خبر : ۴۳۵۲۴۵